kamil789
16-12-13, 16:36
Witam
Wczoraj w silniku coś zaczęło stukać powyżej 3 tysięcy obrotów więc udałem się do mechanika. Ten powiedział że to panewka tak stuka coś tam z wałem. Niestety się nie znam no ale ten powiedział że nie ma sensu pchać pieniędzy w remont tego silnika tylko kupienie innego. Zasugerował żeby poszukać czegoś nowszego. No i tu mam kilka pytań odnośnie tego swapa. W moim d16y7 nie ma Vteca i z tego co słyszałem to trzeba kompa dokupić do tego modelu. Czy to wszystko? Wypatrzyłem sobie d16v1 nie wiem czy to dobry wybór ale z tego co widziałem to kosztuje stosunkowo mało oraz przemawia do mnie to że jest to silniczek z nowszego auta. Bardzo bym prosił o powiedzienie mi co musiałbym jeszcze oprócz komputera i silnika kupić?
Z góry dziękuję za pomoc :)
Wczoraj w silniku coś zaczęło stukać powyżej 3 tysięcy obrotów więc udałem się do mechanika. Ten powiedział że to panewka tak stuka coś tam z wałem. Niestety się nie znam no ale ten powiedział że nie ma sensu pchać pieniędzy w remont tego silnika tylko kupienie innego. Zasugerował żeby poszukać czegoś nowszego. No i tu mam kilka pytań odnośnie tego swapa. W moim d16y7 nie ma Vteca i z tego co słyszałem to trzeba kompa dokupić do tego modelu. Czy to wszystko? Wypatrzyłem sobie d16v1 nie wiem czy to dobry wybór ale z tego co widziałem to kosztuje stosunkowo mało oraz przemawia do mnie to że jest to silniczek z nowszego auta. Bardzo bym prosił o powiedzienie mi co musiałbym jeszcze oprócz komputera i silnika kupić?
Z góry dziękuję za pomoc :)