Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Swap z d16y7 na d16v1



kamil789
16-12-13, 16:36
Witam
Wczoraj w silniku coś zaczęło stukać powyżej 3 tysięcy obrotów więc udałem się do mechanika. Ten powiedział że to panewka tak stuka coś tam z wałem. Niestety się nie znam no ale ten powiedział że nie ma sensu pchać pieniędzy w remont tego silnika tylko kupienie innego. Zasugerował żeby poszukać czegoś nowszego. No i tu mam kilka pytań odnośnie tego swapa. W moim d16y7 nie ma Vteca i z tego co słyszałem to trzeba kompa dokupić do tego modelu. Czy to wszystko? Wypatrzyłem sobie d16v1 nie wiem czy to dobry wybór ale z tego co widziałem to kosztuje stosunkowo mało oraz przemawia do mnie to że jest to silniczek z nowszego auta. Bardzo bym prosił o powiedzienie mi co musiałbym jeszcze oprócz komputera i silnika kupić?
Z góry dziękuję za pomoc :)

wiesko1261
16-12-13, 18:12
masz podobny temat
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?197955-Swap-D14z4-gt-D16V1-do-MB

poszukaj lepiej d16y8 ,d16y2lub d16w4 w miarę młode silniki można nabyć i po przejściu na
0BD1 można coś modzić przy tych silnikach
a moim zdaniem odpuść se te V1 mimo niskiej ceny :)

karas
16-12-13, 18:53
kamil mozesz swapowac na cos z vtec'iem ale bedziesz musial pogrzebac w wiazce - kabelek od vtec'a, sonda i pewnie cos jeszcze. na twoim miejscu kupil bym slupek y7 od pewnuch forumowych sprzedawców np tygrysek - przelozyl stare bebechy i smigal. Jest to najtansze i najpewniejsze rozwiazanie. Nic nie musisz przerabiac, przy sprzedazy auta kasy wlozonej w lepszy -mocniejszy silnik nie odzyskasz, a i kupiec krecil nosem nie bedzie ze jest inny silnik niz w papierach

pablo__89
17-12-13, 17:04
Kompa można przerobić jeśli jest pod obd1. Wiązki nie trzeba przerabiać, wystarczy puścić jeden kabelek od kompa do zaworku vtec'a, cała filozofia.