PDA

Zobacz pełną wersję : Gnijące nadkole od środka



Ly.
16-12-13, 09:56
Witam
Jakiś czas temu przygotowując auto do zimy spotkał mnie taki widok http://s6.ifotos.pl/img/201311224_nqwrwnr.jpg


W jaki sposób pozbyć sie rdzy w tak trudno dostępnym miejscu?
Myślałem może o jakiejś szczotce drucianej, potem zeszlifować papierem ściernym w dostępnych miejscach jeszcze, umyć, jakiś odrdzewiacz (np. Cola ;) )odtłuścić i na to podkład reaktywny, co jeszcze myślicie?
Wybaczcie ale jestem ciemny :rolleyes:

Gucios90
16-12-13, 10:36
standard cieknacych lamp :p
i szczerze wyszifujesz do pewnego momentu a dalej? to juz dostała rdzy blacha
Ja bym to próbował wypiaskować, w lidlu mieli pistolety do piaskowania na takie coś jak znalazł, i sikać, odkurzyć sikać odkurzyć i wtedy bezpośrednio podkładem

chyba że już teraz kupisz blachy samochodowej i zrobić to i bd spokój! i tak wg mnie było by najlepiej wyciąć to co chwyta i nawet z zapasem skoro to wnętrze wstawić nowy odcinek blachy dobrze zaimpregnować i kultura!

KrzyChules
16-12-13, 23:15
wez tam przetrzyj nitro i psiknij tam środek do konserwacji profili zamkniętych , tylko szajsu nie kupuj bo nic nie da ( boll , wurth z przewagą na ten drugi) i styka , jak usilnie chcesz to przetrzyj drucianką , szmatka z nitrem, corina z pędzla i dopiero srodek do konserwacji profili
wiem co mówię :)

marcin_1993
17-12-13, 00:29
Też taki widok miałem i ze szlifowałem do blachy gołej na to brunox potem podkład a na końcu dużo fluidu, a tak na marginesie to nie od lamp tylko od skraplającej się wody na poszyciu auta od wewnątrz w zimę i właśnie dlatego warto robić konserwacje profili zamkniętych.

Ly.
17-12-13, 21:29
Szlifowanie do gołej blachy, wszystko spoko tylko właśnie jak dostać sie do tak trudno dostępnego miejsca, nie ma jakiegoś preparatu który wyżera rdze czy coś takiego?
Co do cieknących lamp to akurat racja, ciekło jak cholera.. :( ale też podejrzewam że to skraplająca sie woda

marcin_1993
18-12-13, 00:44
Ja szlifowałem tym http://allegro.pl/dremel-4000-walek-45-szt-osprzetu-gtaris-i3731911050.html ale jak nie masz to próbuj ręcznie, papierem, albo płaskim śrubokrętem tylko ostrożnie żebyś śladów na zewnątrz nie zrobił, a przy szlifowaniu taką szlifierką pilnuj temperatury blachy, bo szkód sobie narobisz.