Zobacz pełną wersję : d14z4 kolektor wydechowy
Witam, mam do was pytanie czy kolektor wydechowy 4-2-1 od d16z6 będzie pasowal do mojego d14z4. Mam seryjny wydech czy to będzie pasowało wszystko? Jeżeli tak to kolejne pytanie czy ma to sens zakładać taki kolektor??
Bedzie pasował, jeżeli masz go w dobrej kasie i oczywiście jest kompletny czyli 2 czesci to kupuj i zakładaj.
Kompletny i w bardzo dobrej kasie. Tyle że jakieś szpilki są do wymiany? nie wiem o co chodzi. A po zmianie tego kolektora będzie jakas odczuwalna różnica?
Jeśli już byś miał ten kolektor to odrazu bym robił przelot;) Nie wiem o wymiane jakich szpilek chodzi? Jeśli chodzi o różnice,jak moje auto stało bez silnika to przełożyłem cały wydech do d14 i było czuć różnice. No i jak już to wszystko byś miał to jakiś dolot by trzeba do tego ogarnąć;)
Dolot będzie po zimie a przelot myślałem żeby kupić do tego wydech z mb6
dragon_mk1
15-12-13, 21:37
zależy ilu calowy będziesz robił przelot bo od d16z6 nie ma 2". Jeśli chodzi o połączenie z resztą wydechu z mb6 to kolektor z d16z6 będzie ok bo w mb6 też nie ma 2" (o ile się nie mylę 1,8"). A jeżeli miałbyś w planach złożyć przelot na tłumikach 2" np proexa czy mtecha to proponuje ebaya
Witam, mam do was pytanie czy kolektor wydechowy 4-2-1 od d16z6 będzie pasowal do mojego d14z4. Mam seryjny wydech czy to będzie pasowało wszystko? Jeżeli tak to kolejne pytanie czy ma to sens zakładać taki kolektor??
d14z4 ma grubszą rurę niż inne d14 i taka wymiana nie ma żadnego sensu - będziesz miał to samo. W przypadku d14a8 np. ma to sens
To jaka średnice ma d14z4 a np. d14a8 o którym wspomniałeś? I z jakiego powodu ma wieksza niż inne d serie?
To jaka średnice ma d14z4 a np. d14a8 o którym wspomniałeś? I z jakiego powodu ma wieksza niż inne d serie?
Nie mam teraz jak zmierzyć pod autem, ale pamiętam że kupowałem uszczelkę tą przed katalizatorem. Z katalogów wychodziło że miała być mniejsza, jak się okazało po zdjęciu miała średnicę wewnętrzną ~50mm czyli wydech jest 2cale. Generalnie jak masz ambicje na KM to zacznij od swapa, kombinując wydech będziesz jechał na pewno głośniej, nie szybciej :P
No napewno swap to najlepsza opcja ale uczniowska kieszeń nie na wszystko pozwala:) czyli już nie wiem jaką mam średnicę
dragon_mk1
16-12-13, 21:38
Ja mam d14z4 i niedawno robiłem przelot kwasiaka 2", z ciekawości sprawdziłem stare rury od wydechu i weszły w środek nowych więc różnica w średnicy jest (miałem ori wydech) a jeśli ma być ori kolektor wydechowy z d14z4 4-1 to lepiej bierz 4-2-1 z d16z6, nawet jeśli będzie podobna średnica to i tak odczujesz różnicę ( wiem po sobie ) bo 4-2-1 ma to do siebie że po założeniu silnik lepiej się zbiera z niższych obrotów.
bartek_levis
17-12-13, 07:57
kolektor będzie pasował jedyne szpilki jaka tam mogą być to na łączeniu 4-2 są 3 ale można je śrubami zastąpić tylko kwestia uszczelki jak będzie wypalona lub zużyta musisz kupić nową koszt nie wielki ok 20 zł, po założeniu powinienes mieć lepszy dół u mnie 4-2-1 i wydech z vti bez kata silnik stał się bardziej elastyczny co do mocy i spalania to raczej nie spodziewał bym się większej różnicy
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.