Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Dziwny problem



Milten99
10-12-13, 08:10
Civic VI, 1.4 IS 1996r + LPG Sekwencja

Mam problem z opalaniem mojej hondy, gdy jest zimna. Zawsze zapali za pierwszym razem, ale kręci długo. Wykluczyłem wiele rzeczy, które opisywane są na forum, ale zastanawiam się nad przekaźnikiem pompy paliwowej. Czy warto go sprawdzać jeśli problem z kręceniem występuję tylko na zimnym silniku, a gdy jest rozgrzany zapala od razu ?
Jeżeli chodzi o pompę paliwa to gdy przekręcam kluczyk słyszę buczenie i na końcu taki pstryk ( w okolicy schowka pasażera). Wydaje mi się, że na słuch działa całkiem normalnie.

Proszę o pomoc !

Szczur[R]
10-12-13, 09:52
Civic VI, 1.4 IS 1996r + LPG Sekwencja

Mam problem z opalaniem mojej hondy, gdy jest zimna. Zawsze zapali za pierwszym razem, ale kręci długo. Wykluczyłem wiele rzeczy, które opisywane są na forum, ale zastanawiam się nad przekaźnikiem pompy paliwowej. Czy warto go sprawdzać jeśli problem z kręceniem występuję tylko na zimnym silniku, a gdy jest rozgrzany zapala od razu ?
Jeżeli chodzi o pompę paliwa to gdy przekręcam kluczyk słyszę buczenie i na końcu taki pstryk ( w okolicy schowka pasażera). Wydaje mi się, że na słuch działa całkiem normalnie.

Proszę o pomoc !
skoro słyszysz to przekaźnik jest okej, tematów na temat odpalania jest mnóstwo, ostatnie posty z przed kilku dni nawet - raczej jest on wyczerpany

Marecki
10-12-13, 10:39
Jeżeli kręci długo, to pewnie wina temperatury na zewnątrz. Może też się po prostu kończyć bateria...

Milten99
10-12-13, 11:14
Przeczytałem większość wątków na tym forum (korzystałem z wyszukiwarki) i nic nie rozwiązało mojego problemu.
Cały układ zapłonowy został wymieniony/sprawdzony. Szukam innych powodów i dlatego chciałem upewnić się czy może to być sprawa przekaźnika pompy paliwa.
Dziękuję za odpowiedzi !

MikeFoto
12-12-13, 13:19
;2143363]to przekaźnik jest okej

To że "cyka" nie oznacza automatycznie że działa poprawnie. To że cyka oznacza że nisko prądowy obwód załącza cewkę. To czy obwód wysokoprądowy jest zamykany to się dowiesz jak miernik podłączysz albo żarówę.

Skoro problem występuje na zimnym a na ciepłym nie.....obstawiam regulację zaworów ew. kąt wyprzedzenia zapłonu.