Zobacz pełną wersję : zapieczone śruby
Witam.
Mam taki problem ze chciałem odkręcić tłumik. Hmm tylko ze skończyło się na tym chciałem bo w żaden sposób nie mogę odkręcić śrub chodzi o te w pierwszym łączeniu za kolektorem. Próbowałem już palnikiem nic to nie dało, różne środki chemiczne. A nie chce ukręcić szpilki ani obrobić łba śruby. Jeżeli ma ktoś jakieś pomysły proszę o pomoc
po co kolektor odkręcasz w takim razie
no nie ja chce odkręcić tłumik za kolektorem. przepalił sie i chcialem wymienic ewentualnie pospawac
Tnij kątówką i nowe śruby. Nawet jak odkręcisz to te śruby są do śmieci.
no właśnie kątówką nie podejde tam bo nie ma miejsca :D jedyne co mi przychodzi do głowy to młotek i przecinak,ale nie chce gwintu uszkodzić
To jaki Ty masz wydech? Jak się z kolektorem łączy? Przecież te otwory są przelotowe na śruby + nakrętka i uszczelka. Powinna być jeszcze sprężyna i przez nią idzie ciąć. Jeżeli nie ma sprężyn to na pewno śruba idzie na przelot.
EDIT: teraz wiem o co chodzi. Czemu przy kolektorze zmieniasz? Dziura jest? No to nie ma innej możliwości niż się mocować. Tam są szpilki i może być biednie. Ewentualnie zaryzykuj i kup nowy kolektor.
nie no kolektor seria od d15z6 plus ta osłona, tam jest na 3 śruby i tak są osadzone że kątówka nie da rady (ewentualnie jedną może by się udało)
wydaje mi się ze tam było coś robione bo jest tak ze rura w rurę jest wsunięta i było zaspawane to jest na tłumiku środkowym i muszę tam odkręcić. Bo spaw "puścił" i sie po prostu rusza. Tez myślałem o nowym kolektorze i od razu kupić 4-2-1 :)
No to wez odkrec ten kolektor wyjmij calosc i dopiero tnij.
Ja bym jednak najpierw zapryskal pare razy obstukujac przy okazji a jak by yebly to rozwiercal / odkrecal kolektor.
Nie ma co myslec, cza robic - nigdy nie ma sytuacji bez wyjscia :)
Przecież jak palnikiem zagrzejesz do temp. kiedy wszystko jest już czerwone, to choć by było zapieczone nie wiem jak mocno, to i tak się odkręci...
Źle grzejesz, albo masz palnik bez tlenu...
No to wez odkrec ten kolektor wyjmij calosc i dopiero tnij. jak wyzej zdemontuj wszystko, spryskaj jakimis odrdzewiaczami i probuj odkrecać jak nie da rady palnik a jak on nie da rady to szlifiera. mi pierwszym razem przy wymianie miski odkrecic sie udało wydech od kolektora. spryskałem penetrusem kilka razy w ciagu 2h i poszło. drugim razem odkreciłem kolektor wydechowy bo tak było łatwiej.Zrzuc z auta układ wydechowy bedzie Ci wygodniej
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.