Zobacz pełną wersję : Zabezpieczenie Honda "protector car stop" , uciążliwość...
picasso2000
03-12-13, 21:30
Poprzedni właściciel tuż po zakupie samochodu w salonie zamontował "protector car stop Prestige". Tytko tyle mam w papierach.
Czyli przykładowo, odpalam auto i muszę nacisnąć ukryty przycisk bo inaczej zacznie się drzeć klakson. Albo oddaję auto do odgrzybienia gdzie musi chodzić silnik przy zamkniętych drzwiach i mam problem bo nie mogę domknąć drzwi w innym wypadki zacznie drzeć się klakson. Zapewne po jakimś czasie odcina zapłon ale tego nie doświadczyłem z wiadomych powodów. :)
Czy da się to jakoś wyłączyć bez przesadnej ingerencji? Może jakiś alfabet Morsa wystukany tym ukrytym przyciskiem, długie przytrzymanie przycisku?
W wielu sytuacjach jest to po prostu upierdliwe.
Wracam do garażu, otwieram drzwi samochodu na oścież, idę otworzyć drzwi do garażu i jak jest wiatr i zatrzasną się same drzwi to muszę wracać do auta, otworzyć drzwi, nacisnąć guzik bo zaraz będzie się darł. Drażni mnie to niezmiernie.
Jeśli dałoby się to wyłączyć nieinwazyjnie to byłoby super.
Zazwyczaj aftermarketowe urzadzenia tego typu maja tryb serwisowy, czyli np oddajesz auto do mechanika i nie chcac mu pokzywac jak dzialaja Twoje zabezpieczenia przelaczasz w tryb serwisowy czyli jakby dezaktywujesz na ten czas blokade. U Ciebie zgaduje, ze musi wystepowac cos podobnego i o ile jakis z uzytkownikow posiadajacych takie cudo CI nie pomoze , sprobowalbym sie udac do salonu Hondy i moze tam CI cos podpowiedza, albo chociaz naprowadza gdzie szukac :)
Ja mam takie zabezpieczenie w aucie. U mnie można to wyłączyć specjalnym, schowanym przełącznikiem - ale można. W każdym aucie przełącznik do dezaktywacji tej funkcji będzie z pewnością w innym miejscu. Pozostaje Ci chyba tylko serwis. U mnie protector działa tylko na drzwi kierowcy tzn. jeśli przy włączonym silniku otworzysz inne drzwi to po prostu nie zadziała.
Moja zona ma to samo w MB2. Mam do tego karte gwarancyjną ale w niej nic nie jest napisane jak to dziadostwo wyłączyć:mad: Gdzie szukac takiego przełącznika serwisowego???
Najłatwiej iść od alarmu po kablach, sprawdzić dokąd one idą, dwa z nich będą szły do schowanego przełącznika.
No chyba nie ma innego wyjścia... tylko za zimno jest na szukanie i rozbieranie deski rozdzielczej:/ Może ktoś z forumowiczów już przy tym kiedys grzebał i podpowie jak to dziadostwo wyłączyć.
Panowie nie liczcie na to, że ktoś wam powie gdzie ma schowany przełącznik. Z oczywistych powodów nikt na forum nie napisze takiej informacji. Chyba, że się mylę. Kolega LemonR dobrze podpowiedział jak najlepiej go namierzyć we własnym zakresie.
picasso2000
04-12-13, 20:13
Ja mam takie zabezpieczenie w aucie. U mnie można to wyłączyć specjalnym, schowanym przełącznikiem - ale można. W każdym aucie przełącznik do dezaktywacji tej funkcji będzie z pewnością w innym miejscu. Pozostaje Ci chyba tylko serwis. U mnie protector działa tylko na drzwi kierowcy tzn. jeśli przy włączonym silniku otworzysz inne drzwi to po prostu nie zadziała.
U mnie działa to dokładnie tak samo. Czyli wsiadasz, naciskasz ukryty guzik i jedziesz. Również działa to tylko na drzwi kierowcy.
Ale właśnie chodzi mi o ten tryb serwisowy. Czyli mam rozumieć że jest jeszcze jeden przełącznik?
Dokładnie tak. Przynajmniej u mnie jest drugi tzw. serwisowy przełącznik. Dokładnie to czego szukasz. Jak go przełączę to nie muszę za każdym razem przy odpaleniu silnika i wysiadaniu z auta wciskać tego ukrytego przełącznika. Wyłącza się ta funkcja alarmu. Spróbuj poszukać tego przełącznika zaczynając od centralki alarmu. Po nitce do kłębka. Z pewnością nikt nie umieszczał przełącznika tak żeby trzeba było całą deskę rozebrać - nie miałoby to żadnego sensu.
U mnie przełącznik wygląda mniej więcej tak jak na tej aukcji:http://allegro.pl/przelacznik-dzwigienkowy-mini-on-off-3a-125v-nowy-i3686149773.html
Nie znam się na alarmach ale wydaje mi się, że protector to po prostu dokładka do alarmu tak jak czujnik wstrząsowy czy czujki ruchu. Jeśli mam rację to można protector od alarmu odłączyć i wywalić na stałe.
picasso2000
04-12-13, 23:37
tak definitywnie wyrzucać nie chcę, zawsze to jakiś bonus przy odsprzedaży :)
A jak wygląda ta centralka alarmu gdzie tego szukać?
Szukałem dość długo jakichkolwiek informacji na temat tego modułu na Google ale nigdzie nie znalazłem ani nazwy (nie licząc tej która wkleiłem w pierwszym poście) ani tego jak to wygląda.
Gdyby taki przełącznik był, byłoby super.
Znalazlem wlacznik serwisowy:D Zacząłem szukać po przewodach od ukrytego włącznika doszedłem do centralki ( znajdowała się po lewej stronie pod plastikiem przy pedale sprzęgła) a od niej wychodził cienki przewodzik który się konczył włącznikiem ukrytym obok fotela pod plastikowa nakładka progu.
picasso2000
13-12-13, 17:49
Znalazlem wlacznik serwisowy:D Zacząłem szukać po przewodach od ukrytego włącznika doszedłem do centralki ( znajdowała się po lewej stronie pod plastikiem przy pedale sprzęgła) a od niej wychodził cienki przewodzik który się konczył włącznikiem ukrytym obok fotela pod plastikowa nakładka progu.
U mnie chyba też to tak rozwiązane jest. Ale nie miałem warunków by się przyjrzeć konkretniej. Dzisiaj w mało wygodnej pozycji oglądałem obszar w okolicach centralki.
Jak się ściąga tą środkową osłonkę pod kierownicą?
Odkręcam ten dzyndzel środkowy ale trzyma jeszcze w 2 miejscach, nie chcę na siłę tego robić żeby czegoś nie urwać. Ta osłonka od bezpieczników łatwo się ściąga, ale ta środkowa już jest lepiej zamontowana.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.