Zobacz pełną wersję : Drgania budy przy hamowaniu.
Panowie jak hamuje na letnich laczkach to przy przyhamowywaniu z dużych prędkości drży buda aż strach się bać. Natomiast po wsadzeniu zimówek już jest dużo lepiej, można powiedzieć, że w ogóle. Czyli coś z oponami letnimi, ale teraz co? Krzywe felgi z tyłu mogą powodować takie jajca, niewyważenie?
Najprawdopodobniej to wina nie wyważonych felg i zużytych nierówno opon...
. ..Zlego ciśnienia i wyząbkowanych opon.
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Opony świeże po przebiegu 10k. Jezdzone na zrobionej geometrii, równo zjechane, ale jeszcze sprawdze je. Ciśnienie było zawsze po 2.2 bo codziennie latane 90-120 km/h. Właśnie na te felig stawiałem, bo sfatygowane są już dosyć po 13 latach - pogięte, poobdzierane, tyle, że do czasu zmiany amorów i klocków było git ; ) Na pewno tył był na tyle a przód na przodzie, bo widzę to bo zesranych felgach ; D Sprawdzę jeszcze to wyząbkowanie mike.
Poll nic innego nie będzie jak felgi
Lata i kilometry robią swoje o czym doskonale się przekonałem sam na sobie
Też tak myśle, tym bardziej jedna jest cholernie krzywa, a stalówki też 13 lat, ale dunlop nie china ; ) Chyba będzie trzeba nowych felg szukać. Oj przyjęły troche ciosów na siebie. Jak kupiłem to się śmieli, że ktoś lubił po dziurach jeździć ; ) Ale kto w PL nie lubi ; )) A cięzko o fajne używane 14 niestety.
A cięzko o fajne używane 14 niestety.
No dokładnie
Ten sam dylemat ma mój brachol,opony nówki praktycznie a felgi już kiepskie mimo że OZ-y
Ciężko mi stwierdzić czy opona wyząbkowana, bo bieżnik szeroki i skóra wpada w szczeliny i ma się wrażenie, że 2 strony nie są gładkie. Pojade przed zmianą ogarnać letnie parchy i się zobaczy co dalej ; )
U mnie było podobnie. Przy przyśpieszaniu telepało kierownicą (ale to akurat przegub wewnętrzny, a może i zewnętrzny - do roboty), przy ostrzejszym hamowaniu całą budą. Problem zniknął nagle - po zmianie opon na nowe, zimowe. Felgi mam 14'', mocno sfatygowane, ale dały się jakoś wyważyć. Letnie laczki wyglądały ok, ale raczej nie były dobrze wyważone.
Ale udało się rozwiązać problem czy też będziesz dopiero walczył z oponami?
Mam tylko jeden komplet felg, styrane oryginalne alusy, jedna nawet wyszczerbiona na rancie. Dlatego założyłem na nie opony zimowe. Problem z drganiami przy hamowaniu zniknął.
Swojego civica kupiłem w czerwcu tego roku w komisie, więc stał na oponach ze śmietnika. Przód zimówki no-name, niby sporo bieżnika, ale data produkcji chyba 2005. Tył za to letnie Michelin, ale prawie łyse i też stare. Idą zatem na śmietnik.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.