Zobacz pełną wersję : tuning honda civic 1,6 VTEC 110KM
Posiadam Hondę Civic 1,6 110KM benzyna(VTEC) z 2002 roku.Rozpocząłem modyfikację,na chwilę obecną zrobiłem:
1. Pełny sportowy dolot powietrza z filtrem stożkowym.
2. Wydech sportowy ze stali nierdzewnej 2,25 cal (zamiast katalizatora wstawiona strumiennica,sonda lambda zostawiona)
Chciałbym zmodyfikować komputer z seryjnej mocy na 130-150 KM.
Czy ktoś zna może jakąś firmę, osobę która podjęła by się takiej modyfikacji w województwie mazowieckim(Warszawa, itp.) ?
Z góry dziękuje za pomoc.
efekty będą mizerne w porównaniu do kosztów (możesz np do Mastersa przedzwonić) . Nie spotkałem jeszcze na żadnym forum by ktoś taką moc z tego silnika osiągnął a skrzynia biegów temu nie sprzyja.
Z diesla 1.7 samym programem masz w miarę bezpieczne dla sprzęgła 130KM.
Tobie został tylko SWAP na np 2.0 160KM. Ale czy warto.
pozdrawiam
Daniello205
03-12-13, 14:15
Jeżeli chodzi o modzenie silnika D16V1 to poczytaj troszkę tutaj:
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?145407-Mocne-ES5-D16V1
http://www.ep-klub-forum.pl/viewtopic.php?t=2793
A tak po pierwsze wypadałoby się najpierw przywitać skoro to Twój pierwszy post, no warto używać szukajki ;)
dokladnie ... mozna zmienic glowice , mozna zmienic kolektor ssacy ( np d16z6 i d16y8 ) wydech przelotowy ( nie wiem czy do "modifikacji" jakie podales nie pojechales za bardzo z tym 2,25 cala ) mozna wlozyc inne walki itd. Zrobienie super swietnego sportowego dolotu powitrza dodac Ci moze kunia albo dwa , moze w peaku ze trzy. A wydech tez da ale w gornej partii. Nie masz co szukac stroiciela ( musisz i tak inny komp kupic , seryjny nie obsluzy ) zeby CI to wystroil bo nie ma z czego. Na poczatek kolektor ssacy i wydech , dolot juz masz wtedy , wypluwa nie pamietam dokladnie ile , ale powinno wypluc te 125-130 koni . Ile dokladnie i jaki komp i u kogo strjenie najlepiej mozesz na ep-klubie poszukac bo kilka osob sie w to bawilo i jest opisane po kolei co i jak i u kogo .
bunkerites
03-12-13, 20:28
Ja masz hajs:) to uderz do mgmotorsport.
Zdaje się że kolega kuba_ce osiągnął u siebie ok 140KM. Ale nastaw się na zmianę wałka i klawiatury, przeróbkę głowicy, zmianę kolektora dolotowego itd..
Tu masz temat: http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?183792-EP2-by-kuba_ce
Chcesz modzic i osiagnac tyle mocy to do wylozenia jest oko -+5 tys
Nie lepiej sobie założyć po prostu turbo w jakieś firmie i nie zawrać głowy nic nie dającymi pierdółkami?
Ten temat to jeden wielki bezsens i nie wiem po co ludzie kontynuuja oO
Zaraz wejdziemy w rozkminy typu delikatne mody i osiagamy 140+ w NA z d16v1 czy moze turbo bo przeciez taaaaaaaaakiego booosta zapodamy i moze 150+
dajmy spokoj :D
Znajdz na forum kolege przema72. Robil turbo u cobry w em2 oraz ep2 n/a 150 koni u kolegi snake 1985 na forum ep.
supercharger.pl tak bedzie prosciej
supercharger.pl tak bedzie prosciej
Strona nie bangla od dłuższego czasu...
Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.