PDA

Zobacz pełną wersję : tuning honda civic 1,6 VTEC 110KM



ksero
03-12-13, 10:39
Posiadam Hondę Civic 1,6 110KM benzyna(VTEC) z 2002 roku.Rozpocząłem modyfikację,na chwilę obecną zrobiłem:
1. Pełny sportowy dolot powietrza z filtrem stożkowym.
2. Wydech sportowy ze stali nierdzewnej 2,25 cal (zamiast katalizatora wstawiona strumiennica,sonda lambda zostawiona)

Chciałbym zmodyfikować komputer z seryjnej mocy na 130-150 KM.

Czy ktoś zna może jakąś firmę, osobę która podjęła by się takiej modyfikacji w województwie mazowieckim(Warszawa, itp.) ?

Z góry dziękuje za pomoc.

jcknovel
03-12-13, 11:04
efekty będą mizerne w porównaniu do kosztów (możesz np do Mastersa przedzwonić) . Nie spotkałem jeszcze na żadnym forum by ktoś taką moc z tego silnika osiągnął a skrzynia biegów temu nie sprzyja.
Z diesla 1.7 samym programem masz w miarę bezpieczne dla sprzęgła 130KM.
Tobie został tylko SWAP na np 2.0 160KM. Ale czy warto.

pozdrawiam

Daniello205
03-12-13, 14:15
Jeżeli chodzi o modzenie silnika D16V1 to poczytaj troszkę tutaj:
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?145407-Mocne-ES5-D16V1
http://www.ep-klub-forum.pl/viewtopic.php?t=2793

A tak po pierwsze wypadałoby się najpierw przywitać skoro to Twój pierwszy post, no warto używać szukajki ;)

iljash
03-12-13, 18:40
dokladnie ... mozna zmienic glowice , mozna zmienic kolektor ssacy ( np d16z6 i d16y8 ) wydech przelotowy ( nie wiem czy do "modifikacji" jakie podales nie pojechales za bardzo z tym 2,25 cala ) mozna wlozyc inne walki itd. Zrobienie super swietnego sportowego dolotu powitrza dodac Ci moze kunia albo dwa , moze w peaku ze trzy. A wydech tez da ale w gornej partii. Nie masz co szukac stroiciela ( musisz i tak inny komp kupic , seryjny nie obsluzy ) zeby CI to wystroil bo nie ma z czego. Na poczatek kolektor ssacy i wydech , dolot juz masz wtedy , wypluwa nie pamietam dokladnie ile , ale powinno wypluc te 125-130 koni . Ile dokladnie i jaki komp i u kogo strjenie najlepiej mozesz na ep-klubie poszukac bo kilka osob sie w to bawilo i jest opisane po kolei co i jak i u kogo .

bunkerites
03-12-13, 20:28
Ja masz hajs:) to uderz do mgmotorsport.

Ret
04-12-13, 22:46
Zdaje się że kolega kuba_ce osiągnął u siebie ok 140KM. Ale nastaw się na zmianę wałka i klawiatury, przeróbkę głowicy, zmianę kolektora dolotowego itd..
Tu masz temat: http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?183792-EP2-by-kuba_ce

maciex
08-12-13, 18:07
Chcesz modzic i osiagnac tyle mocy to do wylozenia jest oko -+5 tys

arekwu
08-12-13, 22:38
Nie lepiej sobie założyć po prostu turbo w jakieś firmie i nie zawrać głowy nic nie dającymi pierdółkami?

iljash
08-12-13, 23:29
Ten temat to jeden wielki bezsens i nie wiem po co ludzie kontynuuja oO

Zaraz wejdziemy w rozkminy typu delikatne mody i osiagamy 140+ w NA z d16v1 czy moze turbo bo przeciez taaaaaaaaakiego booosta zapodamy i moze 150+

dajmy spokoj :D

japakoniu
08-12-13, 23:39
Znajdz na forum kolege przema72. Robil turbo u cobry w em2 oraz ep2 n/a 150 koni u kolegi snake 1985 na forum ep.

iljash
09-12-13, 00:50
supercharger.pl tak bedzie prosciej

mayday-82
09-12-13, 00:53
supercharger.pl tak bedzie prosciej

Strona nie bangla od dłuższego czasu...

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2