Zobacz pełną wersję : mini me ej6 - wysokie obroty
Ostatnio wzielem sie za zalozenie glowicy od d16z6 do d16y7. wszystko niby podlaczone oprocz kabelka od vtec'a. odpala i od razu wskakuje na 2500-3000obr. i skacze delikatnie. co moze byc przyczyna? jakies podcisnienie? z gory dziekujeeee!
Popierniczyles wtyczki z tylu kolektora - sa 3 takie same i mozna je latwo pomylic (krokowiec pewnie podpiales pod MapSensor) - zrobilem to samo :)
5minut roboty z zejsciem do auta :)
PozdR
kristico86
01-12-13, 17:47
wtyczki od krokowca są inne niż te od map sensora ...więc jak je mozna pomylić ??
wtyczki od krokowca są inne niż te od map sensora ...więc jak je mozna pomylić ??
otoz to..
na dodatek nie moge znalezc zworki diagnostycznej....
otoz to..
na dodatek nie moge znalezc zworki diagnostycznej....
Zworka czasem jest za radiem a nie pod schowkiem
Co do wtyczek to IAT, krokowy i cos jeszcze ma ta sama wtyczke - przy diagnostyce wypluje ci blad 14 jesli uda ci sie ja zrobic. A jezeli odpinasz krokowy i obroty sa ok 600-700 to mam racje :)
EDIT:
Dzieki czemu IAT raczej napewno spaliles - przed stroneniem bedziesz musial go zmienic bo bedzie ci pokazywal -30'C w dolocie
problem z wysokimi problemami wyeliminowany były to złe piny przy kompie... teraz kolejny problem... czy to może być źle rozrząd ustawiony?
http://www.youtube.com/watch?v=Z6mcMN0_Wwg&feature=youtu.be
Bledy?
Masz P28 z mapa d16z6?
tak wszystko niby z jednego samochodu...
Postaraj sie dokopac do zlaczki diagnostycznej - popatrz za radiem od strony pasazera.
Cos mi tu pachnie kompem - jak udalo ci sie porypac piny? Masz przejaciowke jakas?
Rzezbiles instalacje? Na rozrzadto nie wyglada - raczej prad/paliwo/powietrze
tak uzywalem przejsciowki obd2a-obd1 i stad błąd z pinami ;)
Ojjj cos masz z elektronika/elektryka porypane ;)
Nie wiem gdzie problem moze lezec - zostala eliminacja od najtanszej czesci w gore :/
teraz problem wyglada tak...
http://www.youtube.com/watch?v=peFK-t-CErs&feature=youtu.be
teraz problem wyglada tak...
http://www.youtube.com/watch?v=peFK-t-CErs&feature=youtu.be
Ja kiedyś odpinałem wtyczkę od krokowca i tak podobnie tylko wolniej chodził w początkowej fazie.
sprawdzalem tez przepustnice z y7, gdzie zakleilem dziurke od krokowca z6 (y7 ma juz w przepustnicy) i nic sie nie zmienilo...
a co sie dzieje jak odpinasz wtyczke z krokowca?
a i jeszcze zczytalem błędy...
21 - Zawór elektromagnetyczny rozdzielacza (w ABS) lub jego obwód
22 - Wyłącznik ciśnieniowy oleju ustawienia zaworów
14 - Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego lub jego obwód
41 - Grzałka sondy lambda lub jej obwód (silniki D16Z6, D16Z7, B16A2)
i te obroty moga byc spowodowane sondą lambda?
Nie - falowanie spowodowane bedzie 14tka.
22 mi tez czasem wywala - mozna to zmostkowac albo wymienic zawor.
Lambda do wymiany tez ale po ogarnieciu 14tki powinno sie ustabilizowac
czyli krokowiec ?
a 21 czemu? skoro kontrolka abs sie nie swieci ?
bo 22 to pewnie nie podlaczony vtec...
21, to też Vtec. Nie masz w ogóle Vteca w tym momencie.
14, wiadomo krokowy - do przejrzenia połączenia lub wymiana krokowca.
41 - to samo, przejrzeć połączenia sondy w przeciwnym razie ją wymienić.
Problem rozwiazany ;) tylko obroty są ok. 1000 a srubka skrecona na maxa od regulacji.. I zastanawia mnie jedna rzecz przy sondzie z6 wywala check a przy y7 nie...
Jezeli masz obroty 1000 przy max skręconej śrubce to moze lewe powietrze ciągnie? przytkaj reka przepustnice czy zgasnie, ja tak mialem jak mialem dziurę w wężu jednym. Bardzo podobne objawy
Sprawdź czy silnik nie dostaje powietrza za przepustnicą (może jakieś krociec jest niezaślepiony lub jakiś przewód podciśnienia jest przerwany). Warto też sprawdzić czy motylek przepustnicy nie blokuje się w obudowie lub czy nie jest w otwartej pozycji przez zbyt głęboko wkręconą śrubę do regulacji wspomnianego motylka. Obstawiałbym jednak raczej lewe powietrze.
Uszczelka przepustnicy zmieniona przewody raczej cale.. Komputer zadnych bledow nie wykrywa! Bezradny...
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.