Zobacz pełną wersję : blokowanie prawegokoła
ktoś ma pomysł co może byc przyczyną tego ze prawe koło blokuje sie duzo szybciej od lewego
opony w podobnym stanie
byłem na przeglądzie siła hamowania jest prawie taka sama, amortyzatory 75%
wymieniłem tuleje wew i zew i dalej to samo
i nie mam już pomysłów
Prawe koło może trochę wcześniej się blokować ze względu na to że w civicu prawa strona jest lżejsza. Z prawej masz tylko akumulator i skrzynie biegów, z lewej większą część silnika + swoja masa jako kierowcy. Dlatego też duża część civiców z prawej stoi wyżej niż z prawej.
Inną możliwością może być zła zbieżność na tym kole i też będzie je pierwsze blokować.
z tym ze to moj drugi civic i prawie identyczny nawet kołaz oponami przełożone ze stargeo
jedyna różnica to ze sa większe tarcze z przodu 260mm
w tamtym były 240 i na pewno nie było czegoś takiego ze zawsze blokuje sie prawe wiec to raczej nie wina balansu +
w tamtym miałem spory negatyw wiec i mniejsza przyczepność koła wiec teoria z balansem odpada
to co zbieżności to nie jestem pewny ale chyba by nie przeszło przeglądu jak by była znaczna ?
to co zbieżności to nie jestem pewny ale chyba by nie przeszło przeglądu jak by była znaczna ?
a od kiedy masz zbieżność sprawdzaną na przeglądzie? :)
yy no nie wiem
sądziłem ze sprawdzają
prawie wszystko sprawdzał wychylenie koła od osi itd,to zbieżności nie sprawdzają ?
yy no nie wiem
sądziłem ze sprawdzają
prawie wszystko sprawdzał wychylenie koła od osi itd,to zbieżności nie sprawdzają ?
na żadnej stacji diagnostycznej takich cudów nie dostrzegłem więc może ta ma jakiś rozszerzony sprzęt i po prostu badają? W zakres "obowiązkowych" pomiarów to nie wchodzi. Aby sprawdzić zbieżność musiałby zakładać na felgi takie "pajączki" z laserowym wskaźnikiem itd. Jak nic Ci na koła nie zakładał to nie było zbieżności ;)
a tak w ogóle to Ty byłeś ostatnią osobą, która zmieniała klocki itd? może tu leży problem - np 2 różne klocki.
Ale z drugiej strony to i siła hamowania byłaby inna.... ja to nie wiem, dziwna akcja
"pajączki" z laserowym wskaźnikiem itd. Jak nic Ci na koła nie zakładał to nie było zbieżności ;)
a
no tego nie było ale teraz wpisałem w internet i podobno sa takie ze wystarczy przejechać
pajączk niezbedy przy ustawnianiu
koles od którego kupowałem coś wspominał o jakiejś uszkodzonej gumie w zawieszeniu i ze dlatego niby opony scina
ale po
1
jest lekko obniżona strzelam -30
po drugie gumy była faktycznie masakrycznie wy*****e tak ze kiera się przestawiała:D
wymieniłem wysztskie 4 gumy
nie zmieniłem tych tylnich jeszcze ale
nie wiem czy to moze byc przyczyną
+jeszcze taka opcja że silnik trochę lata i ew podczas gwałtownego hamowania mógł by przesuwać koło poprzez pół oś ale nie wiem czy to możliwe
a ta ruchoma plyta na podlodze na ktora sie najezdza i pokazuje zbieznosc poczatkowa? chyba w wiekszosci stacji to jest i przy przegladach chyba Ci powiedza zebys zbieznosc zrobil, jesli nie mam racji prosze mnie poprawic
a ta ruchoma plyta na podlodze na ktora sie najezdza i pokazuje zbieznosc poczatkowa? chyba w wiekszosci stacji to jest i przy przegladach chyba Ci powiedza zebys zbieznosc zrobil, jesli nie mam racji prosze mnie poprawic
te rucheme płytki sprawdzają luzy w zawieszeniu a nie zbieżność :) chyba, ze o czyms innym mowimy
Poupalaj troche heble bez blokowania kol, wysiadz i sprawdz czy obie felgi sa podobnie cieple, jezeli jedna jest cieplejsza mozesz miec przypieczony/zardzewialy tloczek albo cos z prowadnicami zacisku.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.