dudix83
22-03-08, 00:30
Witam,
jestem w trakcie zmiany hamulcy ktore mialem seryjnie w d16z6 na tarcze 282mm na przodzie z zaciskami preludy. Wymieniam pompe hamulcowa bo to mus i tu pojawil sie problem. Do tego krocca na ktorym zamontowany jest zbiorniczek z plynem hamulcowym ida 2 metalowe rureczki i kazda z nich na koncu posiada odpowiednia, sciagajaca nakretke ( to jest seria d16z6 ).... o ile ta nakretka pasuje do wejscia pierwszego na tym kroccu od komory silnik - tego blizej silnika - to ta 2 nakretka z wezykiem mocowana blizej sciany grodziowej jest zbyt mala :/ i "topi" sie w otworze pompy od wersji z vti...... w zwiazku z tym mam kilka pytan:
1. Czy ktos z was cos takiego przechodzil i jak rozwiazal ten problem ??
2. Czy moze wystarczy wymienic rowniez ta rureczke metalowa co idzie od pompy do korektora sily hamowania ?
Pozdrawiam
dudi
jestem w trakcie zmiany hamulcy ktore mialem seryjnie w d16z6 na tarcze 282mm na przodzie z zaciskami preludy. Wymieniam pompe hamulcowa bo to mus i tu pojawil sie problem. Do tego krocca na ktorym zamontowany jest zbiorniczek z plynem hamulcowym ida 2 metalowe rureczki i kazda z nich na koncu posiada odpowiednia, sciagajaca nakretke ( to jest seria d16z6 ).... o ile ta nakretka pasuje do wejscia pierwszego na tym kroccu od komory silnik - tego blizej silnika - to ta 2 nakretka z wezykiem mocowana blizej sciany grodziowej jest zbyt mala :/ i "topi" sie w otworze pompy od wersji z vti...... w zwiazku z tym mam kilka pytan:
1. Czy ktos z was cos takiego przechodzil i jak rozwiazal ten problem ??
2. Czy moze wystarczy wymienic rowniez ta rureczke metalowa co idzie od pompy do korektora sily hamowania ?
Pozdrawiam
dudi