KamiloWKS
27-11-13, 22:45
Szukałem i szukałem i lipa.
Mój problem polega na tym ,że jeszcze jakiś czas temu w aucie było D13B2 na monowtrysku z D15B2 i przełożyłem na zdrowy D15B2 który do ostatniej chwili w starym aucie działał bez problemu.
Teraz stał 2miesiące i jest włożony do auta. Wszystko praktycznie działa bo jak się w kolektor psiknie to kręci ale zaraz gaśnie. NIE DOSTAJE PALIWA - jest sucho.... :/
W tym miejscu co na zdjęciu jest cały wężyk paliwowy który nakłada się na pewną śrubę.
Skręcę go na maxa i lipa.. sucho, odkręce go lekko to paliwa jest pełno, tyle ,że wytryska spod nakrętki. Już nie wiem co to może być, iskra jest itp, mówie odpala jak mu się siknie w kolektor(tylko na chwile odpala) ale jak ma sam odpalić to mamy problem... :dontgetit:
http://i43.tinypic.com/2l89cud.jpg
Mój problem polega na tym ,że jeszcze jakiś czas temu w aucie było D13B2 na monowtrysku z D15B2 i przełożyłem na zdrowy D15B2 który do ostatniej chwili w starym aucie działał bez problemu.
Teraz stał 2miesiące i jest włożony do auta. Wszystko praktycznie działa bo jak się w kolektor psiknie to kręci ale zaraz gaśnie. NIE DOSTAJE PALIWA - jest sucho.... :/
W tym miejscu co na zdjęciu jest cały wężyk paliwowy który nakłada się na pewną śrubę.
Skręcę go na maxa i lipa.. sucho, odkręce go lekko to paliwa jest pełno, tyle ,że wytryska spod nakrętki. Już nie wiem co to może być, iskra jest itp, mówie odpala jak mu się siknie w kolektor(tylko na chwile odpala) ale jak ma sam odpalić to mamy problem... :dontgetit:
http://i43.tinypic.com/2l89cud.jpg