PDA

Zobacz pełną wersję : D16y3



wodzio
25-11-13, 11:10
Witam wszystkich.
W moim posiadaniu od niedawna jest silnik d16y3.
Niestety po zalozeniu glowicy z Z6 po jakims czasie doszlo do uszkdzenia paska rozrzadu a co sie z tym wiaze, zerwal sie.
Uszkodzeniu ulegla glowica i prawdopodobnie korbowody dostaly rowniez po dupie.
Po zalozeniu nowej glowicy niestety brak kompresji na 2 i 3 cylindrze.
Gladz w cylindrach jest w porzadku wiec postanowilem zalozyc nowe korby i tloki
I oto moje pytanie:
Jakie tloki zeby doprezyc? oraz czy korby z innych D16 beda pasowac.
Z gory dziekuje za odpowiedzi

Saiti
25-11-13, 16:30
Jakie tloki zeby doprezyc

z D13B2 albo D16DOHC


oraz czy korby z innych D16 beda pasowac.

Tak, będą.

LukasEG8
25-11-13, 16:38
Pokaż jakie tłoki masz w D16Y3 bo powinny być doprężające już podobnie jak w D16Z5/D16A9 crx ED9, coś w deseń P29/PM7
wg. danych było w D16Y3 CR 9.1:1 i D16Y3E CR 9,6:1( jak w ED9)

ABG
25-11-13, 18:26
Podłacze się pod temat. Jakie oznaczenia mają tłoki z d13? Ma ktoś może wartości jakie wpisać do kalkulatora aby wyliczyć CR w d16z6 z tlokami od d13. Niestety w zeal ich nie ma ;/

Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalk

LukasEG8
25-11-13, 20:29
Jakie oznaczenia mają tłoki z d13?

PMIG,
Bore and Stroke: 75.0 × 76.0 mm (2.95 × 2.99 in)
Compression: 9:1

wodzio
25-11-13, 23:15
Ja mam d16y3, jest 9.1:1 wiec zmiana tlokow jest realna. A moze mi ktos wyliczyc Cr dla d16y3 z glowica d15z6? posiadam taka i planuje zalozyc ja z walkiem i klawiatura z d16z6

motomaniak1988
26-11-13, 00:07
Witam wszystkich.
W moim posiadaniu od niedawna jest silnik d16y3.
Niestety po zalozeniu glowicy z Z6 po jakims czasie doszlo do uszkdzenia paska rozrzadu a co sie z tym wiaze, zerwal sie.
Uszkodzeniu ulegla glowica i prawdopodobnie korbowody dostaly rowniez po dupie.
Po zalozeniu nowej glowicy niestety brak kompresji na 2 i 3 cylindrze.
Gladz w cylindrach jest w porzadku wiec postanowilem zalozyc nowe korby i tloki
I oto moje pytanie:
Jakie tloki zeby doprezyc? oraz czy korby z innych D16 beda pasowac.
Z gory dziekuje za odpowiedzi

nie wydaje mi sie zeby korby dostały po dupie od strzelonego paska rozrzadu malo prawdopodobne
predzej sie tloki uszkodza niz korby pojda
jesli masz zdjeta glowice to zobacz czy wszystkie tloki dochodza do GMP wtedy bedzie wiadomo czy korby dostaly strzała

jesli brak kompresji to ja bym winy szukal w glowicy zawory moze zle wyregulowane albo krzywe zawory zalozone...

pozdro