Zobacz pełną wersję : problem z hamulcami eg4
diablo18423
24-11-13, 15:57
wiatam mam problem z civic 5 gen eg4 na postoje pedał hamulca wpada do połowy ale po odpalenie auta wpada do samego dna prawie jak by był zapowietrzony ale odpowietrzałem kilkanaście razy straciłem 3 litry płynu hamulcowego a nadal jest tak jak było na zgaszonym aucie normalnie a po odpaleniu wpada popma hamulcowa była wymieniana juz i nadal to samo to jeszcze moze być
Zielony11499
25-11-13, 21:33
może kupiłeś za małą pompę? z tego co pamiętam przy standardowym setupie w eg4 czyli 242mm z przodu i bębnach z tyłu pompa powinna być 13/16". sprawdź czy nie masz jakiejś mniejszej i czy masz standardowe hamulce, bo taki by był tego efekt.
odpowitrzałes zgodnie z procedurą?
po skosie?
PIMPEK_EJ2
25-11-13, 22:16
Jakby nie odpowietrzał nie powinno być takiego efektu że pedał wpada w podłoge...Nie wycieka nigdzie płyn? W jakim stanie masz przewody gumowe? Kiedy problem się pojawił?
no raczej nie odpowietrzył skoro pedał wpada w podłogę , po te jest procedura zeby zrobic to raz i skutecznie
nawet przy dziurawym układzie na chwile powinien być spokój
jak masz bebny to obstawiał bym nieszczelne tłoczki
jak coś mam pompe 13/16
PIMPEK_EJ2
25-11-13, 22:58
nawet przy dziurawym układzie na chwile powinien być spokój
Że jak?? Jak masz dziurę, jakąś nieszczelność w układzie i włączysz silnik i działa serwo to wtedy też może być taki efekt:) Bo masz większą siłę poprzez serwo. A tak BTW to w bębnach są cylinderki
Że jak?? Jak masz dziurę, jakąś nieszczelność w układzie i włączysz silnik i działa serwo to wtedy też może być taki efekt:)
i ze odpowietrzysz chwile pochodzi normalnie i jak zostawisz na pre godzin to znowu sie zapowietrzy
jak jakaś większa dziura ze w ogóle sie nie da odpowietrzyć to raczej wyciek by był widoczny pod autem
A tak BTW to w bębnach są cylinderki
a w cylinderkach tłoczki ..
PIMPEK_EJ2
25-11-13, 23:20
ze odpowietrzysz chwile pochodzi normalnie i jak zostawisz na pre godzin to znowu sie zapowietrzy
jak jakaś większa dziura ze w ogóle sie nie da odpowietrzyć to raczej wyciek by był widoczny pod autem
A czasami bez ciśnienia w układzie nie leci:) A pod obciążeniem już tak. Czasem nie ma plam pod autem bo np. może sączyć się na felge itd itp
Najlepiej niech właściciel napisze od kiedy ma problem!!
mi kiedys z odpowietrznika lecialo na felge, az lakier zaczal z niej schodzic :D
jak nie ubywa plynu to obstawiam walnieta pompe, lepiej kupic gumki i samemu wymienic, potem poprawnie samemu odpowietrzyc
jak nie ubywa plynu to obstawiam walnieta pompe, lepiej kupic gumki i samemu wymienic, potem poprawnie samemu odpowietrzyc
nie prawda lepiej ode mnie wsiąść:D
diablo18423
25-11-13, 23:51
pompa jest od auta w którym było dobrze płyn nidzie nie leci na 100% jedyne co mnie ciekawi to ze na zgaszonym aucie pedał jest twardy i do połowy a na odpalonym spada do dna
pompa jest od auta w którym było dobrze płyn nidzie nie leci na 100% jedyne co mnie ciekawi to ze na zgaszonym aucie pedał jest twardy i do połowy a na odpalonym spada do dna
zawsze tak jest
nawet jak układ jest nieszczelny czy zapowietrzony
pompa jest od auta w którym było dobrze płyn nidzie nie leci na 100% jedyne co mnie ciekawi to ze na zgaszonym aucie pedał jest twardy i do połowy a na odpalonym spada do dna
a wymieniales sama pompe czy pompe i serwo
diablo18423
26-11-13, 01:18
samą pompe serwo z tego co wiem tylko wspomaga więc nic nie powinnło mieć wspólnego
diablo18423
26-11-13, 23:54
serwo nic nie pomogło żadnej różnicy aby 6h w dupę bo ze sprawnego auto do mojego przekładałem a odpowietrzałem wpierw tył później przód chyba ze inna kolejność jest bo innej nie znam
prawy tyl. lewy przod
lewy tyl , prawy przod
obadaj przewody elastyczne jeszcze
diablo18423
27-11-13, 00:09
tak nie odpowietrzałem jeszcze ale spróbuje w kącu żeśmy 5 lit płynu przepompowali to ten jeszcze troszkę to pikuś
diablo18423
27-11-13, 19:04
i dupa nie pomogło
Filozofii przecież tutaj nie może być... Układ hamulcowy to nie układ scalony gdzie masz milion lutów, opcji, ścieżek ze sobą połączonych. Serwo + pompa, przewody, korektor siły hamowania, przewody, tłoczki/cylinderki.
Pompę i serwo masz przełożoną ze sprawnego auta - więc odpada.
Przewody - wszystkie dobre, nic nie przecieka - więc odpada.
Tłoczki/cylinderki suche - więc odpadają.
Nic więcej w tym układzie nie ma. Czary że nadal jest z dupy? Na zgaszonym aucie pedał praktycznie drgnąć/wcisnąć się nie powinien. Na zapalonym aucie powinno się go dać delikatnie wcisnąć. Dla mnie serwo z pompą jest tak czy srak - ****ięte, albo masz gdzieś wycieki i to *****iste, albo nie masz nawet odrobiny pojęcia o tym co robisz...
Nie ma tu powodów do spuszczania... Hamulce to układ prosty jak budowa cepa...
Za mała pompa? Mniejszej w Civicach nie ma od 13/16...
Że procedura odpowietrzania zła? Po przelaniu 3 litrów płynu to i czołg byś odpowietrzył zaczynając od dupy strony...
Że hamulce powinny dalej działać na nieszczelnym w hooj układzie? Kolego reaktor - przetnij sobie przewód i pojedź na miasto - może przestaniesz pisać głupoty... ;)
Że hamulce powinny dalej działać na nieszczelnym w hooj układzie? Kolego reaktor - przetnij sobie przewód i pojedź na miasto - może przestaniesz pisać głupoty... ;)
może ty przestaniesz pisac głupoty jak nie masz doświadczenia
jak by miał przeciety przewod to by pod autem była plama wiec odpada
napisałem wyraźnie ze jak jest lekko- średnio / nieszczelny to można odpowietrzyć i trochę pochodzi
ja np miałem taki ze mi plamy zostawały pod autem czyli całkiem konkretnie ciekło a i tak byłem w stanie jeździć dolewając tylko płynu układ sam sie odpowietrzał w jakiś magiczny sposób ale to pewnie zależy jak ida przewody bo to nie w hondzie itd
ale koledze proponuje żeby podjechał do mnie jak bediesz we wro wział to moją pompe z serwem jak sie okaże ze to nie to to po prostu zwrócę ci kasę
Jak ma podjechać? Bez hamulców?
Nie szukam zaczepki, tylko jak czytam takie rzeczy to mi źle i smutno... :(
rozumiem że dalej żyjesz w prl'u godzie jest przydział maksymalnie na jedno auto...
nieudolnie szukasz zaczepki jednocześnie obnażając swoją głupotę
PIMPEK_EJ2
01-12-13, 23:39
Nie ma tu powodów do spuszczania... Hamulce to układ prosty jak budowa cepa...
Za mała pompa? Mniejszej w Civicach nie ma od 13/16...
Że procedura odpowietrzania zła? Po przelaniu 3 litrów płynu to i czołg byś odpowietrzył zaczynając od dupy strony...
Że hamulce powinny dalej działać na nieszczelnym w hooj układzie? Kolego reaktor - przetnij sobie przewód i pojedź na miasto - może przestaniesz pisać głupoty...
W końcu konkretna odpowiedź!!
Obejrzyj kolego dokładnie wszystkie przewody/połączenia. Najlepiej jak ktoś będzie wciskał pedał na włączonym silniku i będzie dobre ciśnienie!! Czasem dopiero wtedy widać wycieki!
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.