Zobacz pełną wersję : Jaka jest rezerwa mocy na alternatorze w 5d 1.4iS?
Mam zamonotwane halogeny przeciwmgłowe (2x55W), wzmacniacz (120W) i kombinuję czy nie dołożyć jeszcze halogenóœ dalekosiężnych (2x55W). W najbardziej wysilonym scenariuszu to jest jakieś 340W, czyli prawie 30A ponad seryjne wyposażenie.
Teraz zastanawiam się czy alternator podoła - wie ktoś jakie on ma rezerwy mocy? Może mierzył ktoś kiedyś maksymalny pobór mocy przez odbiorniki przy właczonym ogrzewaniu szyby tylnej, dmuchawie itd...
Ja mam halogeny 2x55, 4 wzmaki, które ciągną w ciul prądu, altek daje radę, nie bój nic.
Ja mam halogeny 2x55, 4 wzmaki, które ciągną w ciul prądu, altek daje radę, nie bój nic.
ja pieprze, wozisz za sobą jakieś estradowe kolumny na przyczepie ? :cool:
skolopendra
25-11-13, 17:12
czyli prawie 30A ponad seryjne wyposażenie.
w lecie tak .z zimie +jazda po mieście ,wątpię
W zimie po miescie raczej nie bede odpalal dlugich swiatel, natomiast na trasie jak najbardziej mozliwe ze pojdzie wzmacniacz+ogrzewanie szyby+halogeny+dlugie+dodatkowe dlugie i o takie momenty sie boje.
Jakbym to chcial oszacowac, to jakie sa najwieksze odbiorniki pradu w aucie? Ogrzewanie szyby tylnej, dmuchawa chlodnicy + klimy, swiatla, wycieraczki... Zapomnialem o czyms duzym?
Jakbym to chcial oszacowac, to jakie sa najwieksze odbiorniki pradu w aucie? Ogrzewanie szyby tylnej, dmuchawa chlodnicy + klimy, swiatla, wycieraczki... Zapomnialem o czyms duzym?
Tak zapomniałeś o największym zrzeraczu prądu czyli wentylatorze nawiewu na 4 biegu pochłania więcej energii od świateł razem z grzaniem szyby i lusterek.
Po prostu będziesz musiał podładowywać aku co tydzień w zależności od jazdy.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.