Zobacz pe³n± wersjê : nie moge ustawic obrotow ja³owego
witam czytalem juz pelno tematow opisujocych regulacje obrotow jalowych i postanowilem w swoim 1.3 94 wic je gdyz na pewno byly za wysokie ...no i krece tym pokretlem regulacyjnym z tylu gaznika ( plastikoweze sprezynka opisywany w wielu postach ) a tu obroty nie zmieniaja sie wogole..a silnik juz dawno cieply.potem wkrecalem itez nic...trzeba cos odloczyc jak sie ustawia obroty czy jak ? pomozcie bo mi siilnik na ja³owym za szybko chodzi ma jakies 1200 obr/ min ...pliSSSS
witam czytalem juz pelno tematow opisujocych regulacje obrotow jalowych i postanowilem w swoim 1.3 94 wic je gdyz na pewno byly za wysokie ...no i krece tym pokretlem regulacyjnym z tylu gaznika ( plastikoweze sprezynka opisywany w wielu postach ) a tu obroty nie zmieniaja sie wogole..a silnik juz dawno cieply.potem wkrecalem itez nic...trzeba cos odloczyc jak sie ustawia obroty czy jak ? pomozcie bo mi siilnik na ja³owym za szybko chodzi ma jakies 1200 obr/ min ...pliSSSS
stary zycze powodzenia i nie zycze spierdzielenia nic przy japonskim gazniku
stary zycze powodzenia i nie zycze spierdzielenia nic przy japonskim gazniku
¶ci±gnij manuala z forum tam powinno byæ napisane jak siê to robi.
¶ci±gnij manuala z forum tam powinno byæ napisane jak siê to robi.
w sumie to prosilem o rade a nie slowa otuchy czy zyczenie powodzenia...manuala mam ale jest tylko opisane jak wuregulowac obroty a nie ma nic napisanego co sie dzieje jak kreciszs i nic nie idzie zrobic...takze pupa...
w sumie to prosilem o rade a nie slowa otuchy czy zyczenie powodzenia...manuala mam ale jest tylko opisane jak wuregulowac obroty a nie ma nic napisanego co sie dzieje jak kreciszs i nic nie idzie zrobic...takze pupa...
Ja jak regulowa³em to by³o s³ychaæ zmianê i obroty sie zwiêksza³y albo zmniejsza³y zale¿nie w któr± stronê krêci³em. Przy przekrêcaniu u mnie jest taki opór jak przekrêcam to przeskakuje tak jakby o jeden z±bek.
Ja jak regulowa³em to by³o s³ychaæ zmianê i obroty sie zwiêksza³y albo zmniejsza³y zale¿nie w któr± stronê krêci³em. Przy przekrêcaniu u mnie jest taki opór jak przekrêcam to przeskakuje tak jakby o jeden z±bek.
u mnie tez jakby wyszuwalne jest przeskakiwanie o zabek ale jak ja krece to nie slysze rooznicy w obrotach...a juz sie nakrecilem troche..zgasilem odpalilem i nic...tak samo za wysoko...a ssanie chyba sie zamyka do konca bo odczuwalna jest rooznica w obrotach na ssaniu i na jalowym...schodzi ze ssania nagle po kilku minutach i wskakuje na ja³owca..a klapka rozruchowa od powietrza powinna byc maksymalnie otwarta przy cieplym silniku czy jak ? ta co doprowadza tlen do silnika...bo ja mam na pol otwarta i moze dlatego cos mu jest z tymi ja³owymi obrotami co ?
[ Dodano: Sro 19 Mar, 2008 ]
ZAZNACZAM ZE USTAWIAM OCZYWISCEI NA CIEPLYM SILNIKU KIEDY WENTYLATOR WLOCZY I WYLOCZY SIE 2 RAZY WIEC NAGRZANYM DO OPTYMALNEJ PRACY
u mnie tez jakby wyszuwalne jest przeskakiwanie o zabek ale jak ja krece to nie slysze rooznicy w obrotach...a juz sie nakrecilem troche..zgasilem odpalilem i nic...tak samo za wysoko...a ssanie chyba sie zamyka do konca bo odczuwalna jest rooznica w obrotach na ssaniu i na jalowym...schodzi ze ssania nagle po kilku minutach i wskakuje na ja³owca..a klapka rozruchowa od powietrza powinna byc maksymalnie otwarta przy cieplym silniku czy jak ? ta co doprowadza tlen do silnika...bo ja mam na pol otwarta i moze dlatego cos mu jest z tymi ja³owymi obrotami co ?
[ Dodano: Sro 19 Mar, 2008 ]
ZAZNACZAM ZE USTAWIAM OCZYWISCEI NA CIEPLYM SILNIKU KIEDY WENTYLATOR WLOCZY I WYLOCZY SIE 2 RAZY WIEC NAGRZANYM DO OPTYMALNEJ PRACY
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.