Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Głowica w4



Rutus
20-11-13, 22:12
Witam,
Mam do kupienia głowice od w4 chciałbym wsadzić ją do d13 .
Co o niej powiecie ?
Głowica którą chce kupić jest świeżo po regeneracji , planowaniu itp :)
Czekam na opinie :)
Pozdrawiam,
Rafał

Brylant1
21-11-13, 02:16
Wszystko zalezy od ceny, glowice d16 z vitkiem tak naprawde w niewiadomym stanie kosztuja od 250zl do tego regeneracja od 400zl w gore, sam sobie przekalkuluj.

Rutus
21-11-13, 07:45
No ja mam do kupienia bliżej tej Twojej drugiej ceny ale jest po pełnej regeneracji.

Brylant1
21-11-13, 09:38
No to sam sobie odpowiedziales na pytanie czy warto.

HakerPL1
21-11-13, 11:18
wsadzanie jej do d13 nie ma sensu, dopiero temat był poruszany na forum, a co do tego czy warto to tak jak kolega napisał, tak że myślę że warto

Arturvf500
21-11-13, 13:39
dlaczego nie ma sensu? wysoka kompresja, swietnie sie kreci, moc max zblizona do d15 z taka glowica

Rutus
21-11-13, 18:47
skoncze już to pie**** z tym ze sie nie oplaca ....
Nie oplaca sie z 75 koni zrobic 120 :D? To ja ku*** nie wiem co sie dla was opłaca :)
Niestety musze oprezyc silnik i zakupuje 3 warstwowa uszczelke pod ta glowice z haparts dedykowana pod turbo :)
Bedzie dolozone dmuchanie do tego :)
A głowice kupuje dzieki za opinie :)

HakerPL1
21-11-13, 21:18
skoncze już to pie**** z tym ze sie nie oplaca ....

a opłaca się?
wydasz 400 na głowicę, 200 na aparat, 1000 na układ wydechowy, 300 na dolot, 200 na wiązki, kolejne 200 na kompa, znów 200 na kolektor dolotowy i w sumie wyniesie cię to przynajmniej 2500zł a i tak będziesz miał mniej niż seryjny d16 ;) a d16 kupisz taniej i z miejsca masz 125km, a w d13 może osiągniesz 120km i tyle, więcej nic nie wykrzesasz z niego ;)

lozek
21-11-13, 21:30
a opłaca się?
wydasz 400 na głowicę, 200 na aparat, 1000 na układ wydechowy, 300 na dolot, 200 na wiązki, kolejne 200 na kompa, znów 200 na kolektor dolotowy i w sumie wyniesie cię to przynajmniej 2500zł a i tak będziesz miał mniej niż seryjny d16 ;) a d16 kupisz taniej i z miejsca masz 125km, a w d13 może osiągniesz 120km i tyle, więcej nic nie wykrzesasz z niego ;)

A do D16 to niby nie musi robić wydechu, kupować kompa, robić wiązki i dokłądać dolotu? ehhh

Brylant1
21-11-13, 22:10
Nie lubie jak ktos komus pieniadze liczy, chlopak chce modzic d13 i nikt mu tego nie zabroni, tyle co sie dowie i nauczy przy skladaniu to jego. Tuning nigdy nie byl oplacalny a mimo to sa ludzie ktorzy klada na to spora kase nie spia po nocach umazani po lokcie w smarze po to zeby nawet d13 potrafilo zadziwic na drodze nie jednego.

Rutus
21-11-13, 22:51
Brylant1 dzięki za takie słowa :)
Bede modził d13 bo tak chce i mogę !
A kupic za Mniej niz 2500 d16 i poddac je remontowi bo w takiej cenie to parch, dolozyc wydech ,dolot itp do jakieś 5 kafli wyjdzie :)
A za te 2500 co Ty wyliczyles to ja bede mial turbo w tym d13 więc raczej koniec z tematem oplacalności !
A tak wogóle to temat dotyczy czego innego i takie wypowiedzi powinny zostac oznaczone ostrzeżeniem jakimś !

Civic91
21-11-13, 23:06
Akurat Haker ma tutaj cześć racji. Wiadomo to czy się opłaca wkładać głowice czy nie to już sprawa właściciela auta. Jedni Twierdzą, że nie opłaca się modzić d13 tylko odkładać na d16. Inni mówią z kolei że nie warto bawić się w d serii tylko brać od razu B serie. Za miesiąc kolega napisze temat dlaczego mu nie odpala d13z6 bo założył tylko głowice bez aparatu zapłonowego albo nie zmienił kompa.
Więc jeszcze raz. Rafał, chcesz to bierz głowicę, ale pamiętaj że sama głowica po regeneracji to nie wszystko. Chyba że masz możliwosc kupienia gotowego mini me to ok, rozumiem ;-) Działaj i pokazuj z czasem, co tam wymyśliłeś. Pozdrawiam ! ;)

Rutus
21-11-13, 23:28
Uważasz Mnie za jakiegoś totalnego tłumoka chyba ...;/?
Jeżeli uważasz że nie wiem co potrzebuje do minime to raczej się nie dogadamy ....
Gdzie CI ludzie się rodzą ...;/

Brylant1
22-11-13, 10:41
Zamknijcie ten temat bo odpowiedz na pytanie autora juz padlo. Reszta to zbedny OT.