Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Zapytanie? Aerodeck MC

Kisiel
19-11-13, 21:37
Witam!Mam pytanie odnośnie silnika b18c4,spalił mi 1 litr oleju od wymiany do wymiany czyli przez 9000tys km!Czy to dużo?Nie wiem czy już czas na remont czy to norma w tych silnikach a dodam,że nogę mam ciężką ,często się włącza v-tec!Sprawdzałem na rozgrzanym silniku do odcięcia i nie zauważyłem żadnego dymka,ale po ostrej jeździe około 50 kilometrów rurę mam lekko okopconą!Proszę o jakieś podpowiedzi czy mam się niepokoić ?Pozdrawiam i dziękuję!

lukwycz
19-11-13, 22:11
Nie żartuj, w MC2 1L to prawie nic :) Wybacz, ale chyba jednak nie masz ciężkiej nogi :)

Jedras
19-11-13, 23:29
Dobrze prawi lukwycz, ani się chłopie nie przejmuj taką ilością :-)

Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Kisiel
20-11-13, 19:40
Dzięki koledzy a już myślałem ,że czeka mnie remont!!Mam autko od niedawna i nie znam się zbytnio na tych silnikach i myślałem ,że to dużo,a ile musi palić oleju ,żebym wiedział,że czas już na remont??Mam też jeszcze jedno pytanie!!Po odpaleniu silnika strasznie rzęzi gdzieś z okolicy rozrządu przez jakieś 3 minuty,może to być jakieś łożysko albo przycierająca się pompa wody albo tym podobne?Na ciepłym silniku jest kompletna cisza!Proszę o jakąś radę!Pozdrowienia!

makaveliooo
20-11-13, 19:44
Dziękowałbym Bogu za tak niskie spalanie oleju :P

xante
20-11-13, 19:50
litr na 1k to optymalny czas na remont ;)

Szczur[R]
21-11-13, 14:10
Dzięki koledzy a już myślałem ,że czeka mnie remont!!Mam autko od niedawna i nie znam się zbytnio na tych silnikach i myślałem ,że to dużo,a ile musi palić oleju ,żebym wiedział,że czas już na remont??Mam też jeszcze jedno pytanie!!Po odpaleniu silnika strasznie rzęzi gdzieś z okolicy rozrządu przez jakieś 3 minuty,może to być jakieś łożysko albo przycierająca się pompa wody albo tym podobne?Na ciepłym silniku jest kompletna cisza!Proszę o jakąś radę!Pozdrowienia!

może to być rozpadający się pasek rozrządu mitsuboshi :cool:

kruczekvu