Zobacz pełną wersję : Sonda lambda - d14z2 - gdzie i jaką ?
Witam, przeszukałem forum i internet itd., ale ciągle mam problem. Potrzebuję wymienić sondę lambda w swojej d14z2 (tą pierwszą - regulacyjną). Najpierw chciałem kupić nową NGK. Wybrałem http://sklepmoto.pl/ polecony przez kogoś na forum. Pan zobowiązał się załatwić sondę, jednak po pół roku stwierdziłem, że mam dosyć czekania :). Postanowiłem pozyskać w takim wypadku uniwersalną. Poczytałem trochę o nich o co znalazłem - lucas twierdzi, że do tego moedlu nie ma uniwersalnych, ale olałem to. Zacząłem szukać sondy i na stronie Magnetti Marelli znalazłem informacje, że zanim kupie uniwersalną, muszę wiedzieć kilka rzeczy.
1) Ilość przewodów - 4 - oczywiste :)
2) Moc grzałki - 12 W lub 18W - nie mam pojęcia
3) Potencjał dolny - masa sondy lub wolny.
I tu moja prośba - czy ktoś może mi pomóc znaleźć odpowiedź na pytanie 2 i 3 ?
Zaznaczam, że serwisówkę przejrzałem całą i nie znalazłem nigdzie informacji...
Pozdrawiam
a nie szukałeś taniej używki????
jak sie poczta to forum to te uzywki zdają egzamin (sam wiem po sobie)
więc może warto poszukać w znośnej cenie i się nie martwic....
Szczerze powiem, że mam sporo wątpliwości co do używek..boję się coby nie rafić jeszcze gorzej...
[ Dodano: Sro 26 Mar, 2008 ]
Ok, problem rozwiązany - dla wszystkich osób z d14z2 na pokładzie - fabryczna lambda ma oznaczenie OZH333-h23. Jako zamiennik katalogi podają OZA333-H25, ale jest on nie do zdobycia, dlatego po długich badaniach wyszło mi :), żeby spróbować z OZA333-h4. Zakupiłem takową sondę w Intercarsie - okazało się, że pasuje idealnie (nawet wtyczka), pracuje jak Pan Bóg przykazał, mam nadzieję, że to komuś pomoże.
Pozdrawiam
Szczerze powiem, że mam sporo wątpliwości co do używek..boję się coby nie rafić jeszcze gorzej...
[ Dodano: Sro 26 Mar, 2008 ]
Ok, problem rozwiązany - dla wszystkich osób z d14z2 na pokładzie - fabryczna lambda ma oznaczenie OZH333-h23. Jako zamiennik katalogi podają OZA333-H25, ale jest on nie do zdobycia, dlatego po długich badaniach wyszło mi :), żeby spróbować z OZA333-h4. Zakupiłem takową sondę w Intercarsie - okazało się, że pasuje idealnie (nawet wtyczka), pracuje jak Pan Bóg przykazał, mam nadzieję, że to komuś pomoże.
Pozdrawiam
Ja czyściłem tą sondę OHA 333-H23 NTK przejechałem 1500km i problem zniknoł
A czy sonda z D16Z6 podejdzie do D14Z2?
Szczerze powiem, że mam sporo wątpliwości co do używek..boję się coby nie rafić jeszcze gorzej...
[ Dodano: Sro 26 Mar, 2008 ]
Ok, problem rozwiązany - dla wszystkich osób z d14z2 na pokładzie - fabryczna lambda ma oznaczenie OZH333-h23. Jako zamiennik katalogi podają OZA333-H25, ale jest on nie do zdobycia, dlatego po długich badaniach wyszło mi :), żeby spróbować z OZA333-h4. Zakupiłem takową sondę w Intercarsie - okazało się, że pasuje idealnie (nawet wtyczka), pracuje jak Pan Bóg przykazał, mam nadzieję, że to komuś pomoże.
Pozdrawiam
Wygląda na to, ze OZA333-h4 faktycznie jest ok. Auto jak nowe i spalanie bardzo w normie:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.