PDA

Zobacz pełną wersję : kit turbo



MYCHON
18-11-13, 21:29
Witajcie rozmyslam nad montazem turbo w moim aucie i zastanawiam sie nad turbo kitami oferowanymi na e bay-u , i tu powstaje moje pytanie czy taki zestaw wogole jest wart zainteresowania, inormujr ze nie chce auta do upalania i wyscigoe na cwiartke tylko by mial moc gdy jest ona potrzebna, licze na szczere i konkretne wskazowki i odpowiedzi, oto link pogladowy do takiego zestawu ,
http://www.ebay.com/itm/Honda-Civic-Complete-Turbo-Kit-D-SS-ManifoldEX-Si-1-6L-SOHC-VTEC-I-4-125HP-D16Z6/230961759452?rt=nc&_trksid=p2047675.m1851&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%2 6asc%3D261%26meid%3D2796059864602041451%26pid%3D10 0005%26prg%3D1088%26rk%3D1%26rkt%3D5%26sd%3D321105 784415%26

kuster
18-11-13, 21:36
"podobno" te turbiny z yebaya są made in china i szybko się sypią
Za ten zestaw z transportem do PL dasz jakieś 3-4tys zł za ta cenę możesz poskładać turbo sam i jeszcze Ci starczy na strojenie i hamownie ;)
Jak chcesz się czegoś więcej dowiedzieć to wystarczy poszukać

mayday-82
18-11-13, 21:36
Podejrzewam, że jest sporo osób na forum które śmiga na chińszczyżnie ale się do tego nie przyznaje hehe ja bym brał :D

Hektor139
18-11-13, 22:10
najslabszym ogniewm jest turbo niezagłębiałem sie w szczegóły ale ile chcesz wycisnąć owsiaków na tym zestawie

Yotomeczek86
18-11-13, 23:17
Jak w dobrej cenie kupisz to nie będziesz żałował. Musisz kolektor wydechowy wzmocnić bo lubi pękać. A co do samej sprężarki, jest mega tania.. więc jak coś się stanie - kupisz drugą i tyle :)

MYCHON
18-11-13, 23:22
No wlasnie zestaw tani i wszystko jest juz gotowe , a zbieranie gratow to nie dla mnie ze wzgledu na braki czasu , a na moje potrzeby na jakie ja chce turbo mysle ze da rade , bo chce tak 200+ tak na bezpiecznie dla mnie , mimo ze bedzie kucizna czyli wedlug tego moge myslec nad takim zestawem i szykowac graty,

MYCHON
19-11-13, 06:33
Yotomeczek86 co masz na mysli wzmocnij kolektor , wzmocnic spawy przy flanszach czy co?

Saiti
19-11-13, 10:43
Yotomeczek86 co masz na mysli wzmocnij kolektor , wzmocnic spawy przy flanszach czy co?

Tak. To trzeba ładnie ogarnąć:
1. Kolektory lubią rozchodzić się na spawach, a niektórzy tunerzy lubią nie spawać wzmocnień (czyli na spawie rurki kolektora o grubości 1,5 mm wisi Ci cały kolektor stalowy, żeliwna turbina, cały DP i często WG oraz kilka innych rzeczy - jakieś 20 kg).
2. Koledze Sodemarco kawałek chińskiego spawu zabił turbinę, oderwał się i zrobił imprezę w muszli :)

sodemarco
20-11-13, 12:09
Dokładnie taki sam kolektor , ale to chyba po prostu był pech bo pierwsze słyszę w ogóle żeby coś komuś się stało takiego.
Wystarczy spawy tigiem opier*dolić i będzie w porządku.

MYCHON
24-11-13, 13:36
No dobra by nie otwierac nowego tematu i robic syfu w innym watku , porusze jeszcze jedno pytanie zamiast takiego gotowca zgromadzic sobie samemy graty o podobnych parametrach i jakosci bo wiadomo kasa ma znaczenia , i tak szukam i wertuje tematy, aukcje na necie z ofertami gratow i wiekszosc z nich to chinskie kopie oryginalow wiem ze ich wytrzymalosc i jakosc pozostawia duzo do zyczenia ale cena odgrywa glowna role , i tak ostatni znalazlem turbiny imitacje garretta, manual bost kontrol , regulatory cisnieni paliwa, gotowe kolektory pod turbo , orurowania pod ic plus inne graty i taak sie zastanawiam czy czasem nie sa to te same elementyktore pojawiaja sie na e-bay , tu taki pogladowylink do turbiny ktory mnie najbardziej interesuje a zarazem czekam na opinie znawcow tematu co sadza o niej
http://allegro.pl/turbosprezarka-replika-garrett-gt28-gt2860-turbo-i3739189450.html
Tutaj zapodaje inne linki do aukcji innych gratow
http://allegro.pl/przewody-olejowe-do-turbosprezarek-z-zestawem-i3732344820.html
http://allegro.pl/przedowy-splywu-oleju-turbosprezarki-turbo-60cm-i3732433542.html
http://allegro.pl/regulator-cisnienia-paliwa-uniwersalny-niebieski-i3738372771.html

karamba
24-11-13, 14:07
Masz tyle sklepow internetowych u nas z fajnymi gratami , kolegow ktorzy sciagaja dobre graty , w dziale sprzedam markowe graty w dobrej kasie , a na sile szukasz tanizny z allegro od cwaniakow. Chcesz to poskladac na sezon czy jak..

Yotomeczek86
24-11-13, 14:54
W pierwszym lepszym sklepie z pneumatyką zrobisz znacznie lepsze i tańsze przewody do turbo... Na allegro ceny to kosmos i wykorzystywanie niewiedzy do szukania takich gratów.

http://www.hansa-flex.com.pl/

MYCHON
24-11-13, 16:19
No w tym problem ze jestem laikiem w tym temacie chce sobie skompletowac graty pod turbo, najwazniejsze znaczenie ma dla mnie sama turbina chce nowa , linki z allegro wykozystalem do przykladu i uzyskania waszych opini na temat takich gratow , bo co do przewodow to pewnie wybiore sie do firmy ktora zajmuje sie takimi gratami ,

kuster
25-11-13, 16:19
Zamówiłem sobie zestaw turbo TD04-13 + kolektor wydechowy z D15Z1
montowane to będzie w moim D15B2/mini me na głowicy z Z6 CR ~11:1 po generalnym remoncie

Na necie wyczytałem coś takiego:

Z tego co mi się udało wyczytać tu i tam to seryjne tłoki i korby D15B2 mają maksymalną wytrzymałość w granicach 200 koni ale to przy doładowaniu gdzie są bardziej obciążone ponoć ktoś nawet miał setap w granicach 220 i to jeździło. Blok z kolei wytrzymuje 300 na dmuchaniu. Do tej pory takie informacje udało mi się zdobyć.

Ile w tym prawdy? Chce dmuchać 0.3-0.4bar max 0.5bara.

Na innym forum ktoś pisał ze D15B2 wytrzyma 0.7bara ktoś ze stanów ogarnął ten silniczek na 0.8bara

Jak myślicie jakie doładowanie będzie bezpieczne?

PS. Czy korby z vitary podejdą do D15?

Saiti
25-11-13, 16:28
Czy korby z vitary podejdą do D15?

Korby z Vitary? Pierwsze słyszę. Tłoki z Vitary podejdą.

kuster
25-11-13, 16:51
Korby z Vitary? Pierwsze słyszę. Tłoki z Vitary podejdą.

właśnie ;) wiedziałem ze coś popieprzylem ;(
Zaś co z korbami... Wiem ze z b20 montują do d16 ale czy to podejdzie do d15? Pewnie nie...

Michalll_1991
25-11-13, 22:17
pewnie nie bo korby w d16 sa dluzsze o 3mm niz w d15

zakit
26-11-13, 10:34
dluzsze jak dluzsze ale wał jest inny i zupelnie inna srednica panewek.

Michalll_1991
26-11-13, 12:17
moge poprosic konkrety ? myslalem ze D seria ma ta sama średnice czopa :)

kuster
26-11-13, 16:30
Zamówiłem sobie zestaw turbo TD04-13 + kolektor wydechowy z D15Z1
montowane to będzie w moim D15B2/mini me na głowicy z Z6 CR ~11:1 po generalnym remoncie

Na necie wyczytałem coś takiego:

Z tego co mi się udało wyczytać tu i tam to seryjne tłoki i korby D15B2 mają maksymalną wytrzymałość w granicach 200 koni ale to przy doładowaniu gdzie są bardziej obciążone ponoć ktoś nawet miał setap w granicach 220 i to jeździło. Blok z kolei wytrzymuje 300 na dmuchaniu. Do tej pory takie informacje udało mi się zdobyć.

Ile w tym prawdy? Chce dmuchać 0.3-0.4bar max 0.5bara.

Na innym forum ktoś pisał ze D15B2 wytrzyma 0.7bara ktoś ze stanów ogarnął ten silniczek na 0.8bara

Jak myślicie jakie doładowanie będzie bezpieczne?


czy na moje pełne zapytanie mółbym uzyskac jakies informacje/odpowiedzi? :P
Głównie chodzi mi o doprężone D15 z turbo ;)

mayday-82
27-11-13, 09:44
U mnie kompresor w d15z6 na sofcie dmuchal 0,7-0,8 bara przema twierdzil ze spokojnie 210-220hp wytrzyma nie wiem jak dlugo bo niestety puscila panewka ale to juz inna historia z mojej winy

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2