Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : KONTROLKA TEMPERATURY OSZALAŁA



koberone
17-03-08, 17:50
Witam! Ostatnio wyciągnąłem zegary w moim d13b2 zeby zmienic żarówki na niebieski i wszytko byloby ok gdyby nie to że wskaźnik temperatury oszalał. Po zapaleniu auta po kilku minutach podnosi sie na MAX (juz poza skale) i utrzymuje sie tak caly czas:/ Co sie stało? Jak to naprawić?

skolopendra
17-03-08, 17:54
Co sie stało? Jak to naprawić?

albo nie dokręciłeś którejś z mas,albo fizycznie uwaliłeś sam wskaźnik :speszony:

Lcfr
17-03-08, 18:17
Witam! Ostatnio wyciągnąłem zegary w moim d13b2 zeby zmienic żarówki na niebieski i wszytko byloby ok gdyby nie to że wskaźnik temperatury oszalał. Po zapaleniu auta po kilku minutach podnosi sie na MAX (juz poza skale) i utrzymuje sie tak caly czas:/ Co sie stało? Jak to naprawić?
prawdopodobnie popsułeś zegary...
kilka szczegółów tutaj: http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=41655
oraz w opcji szukaj

skolopendra
17-03-08, 18:50
Co sie stało?


prawdopodobnie popsułeś zegary...
to
muszę przyznać ze jak na swoje blisko 85 lat to całkiem nieźle sobie poradziłeś z tymi wskaźnikami
:)

koberone
18-03-08, 11:26
kurde ja to zawsze musze cos s*******ic... diodek mi sie zachciało... :bicie:

plakon83
18-03-08, 12:11
Pewnie przekręciłeś śrubkę i wyłamałeś bolec z plastiku, będącego korpusem cewki, z tego bolca zerwałeś drucik i wszystko.
Lokalizujesz-lutujesz
Gdzieś na forum jest moja fotka tego mechanizmu(od wskaźnika paliwa) poszukaj ("wskaźnik paliwa") zobaczysz mniej więcej o co loko.

Szczypior
23-03-09, 20:47
Witam mam ten sam problem w civicu v gen. MOje pytanko jest takie : czy ten zerwany drucik jest pojedynczy i jest to jakbu koniec uzwojenia cewki czy moze ten drucik jest przerwany w połowie i są dwa końce do przylutowania tak jak widziałem to na mocowaniu do którego wkreca się 2 pozostałe śruby

skolopendra
23-03-09, 21:34
czy ten zerwany drucik jest pojedynczy

pojedynczy