Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : (SWAP?) Civic Coupe D16y7, co zamiast tej jednostki?



borygo332
15-11-13, 17:10
witam :)

przekrecilem panewkę korbowodową w mojej Hance i po pomiarach wału niestety wyszlo ze jest po trzecim szlifie.. wał na smietnik, regeneracja korb to ok 80zł/szt , nowy uzywany wał w granicach 300zł. myslalem o zakupie samego dołu z y7, jednak ciezko w dobrym stanie taki znalesc..
glowica jest po remoncie wiec chetnie zostalbym przy Niej, a zeby oszczdzic sobie zabawy z przekladka kompa wiazki, mysle nad zostawieniem gory i osprzetu, i zakupie samego dolu.. tylko z jakiego silnika? podszedlby z d15b7? mialem kiedys w EJ2 ta jednostke i bylem zadowolony:) w y7 czesto przekreca panewki a nie chce przechodzic tego znowu wiec co polecicie teraz zrobic? dol mojego y7 na pewno pojdzie na zlom, co z reszta? dac dol z D15B7, a moze z D16Z6, Y8? ktory by poszedl Plug&Play? jesli nie daloby rady zadnego dolu to jaki kompletny swap? chodzi o to by nie kombinowac za duzo z kablami, slyszalem ze jakbym wsadzil caly swap Y8 to dojdzie kilka kabli bez przekladki kompa, ale nie wiem do konca jak to jest... w ostatecznosci myslalem jeszcze o kpl swapie na Vtec Econo ale nigdy nie widzialem takiego projektu, D15Z6, Z8, albo drozsza zabawa, D16Z6.
Nie zalezy mi na Vtecu wiec nawet kpl D15B7 by mi podszedl.. co poradzicie w tej trudnej dla mnie sytuacji ? :)

pozdrawiam :):)

Michalll_1991
15-11-13, 17:16
ja bym wsadził d16y8 lub d16w4

borygo332
15-11-13, 17:23
Michal myslisz o kompletnym swapie? przeraża mnietroche zabawa z elektryką, w tej chwili mam silnik rozebrany na czesci pierwsze, wiem ze na bank nie oplaca sie inwestowac w ten dół, znajomy polecal kupic caly dol i dobrac lepsze czesci z obu, przy czym wał musialbyc dobry w zakupionym bo moj na zlom tylko sie nadaje .. a istnieje mozliwosc podlaczyc p&p Y8 bez Vteca, pojezdzic tak z miesiac dwa az sie odlozy na przerobke wiazki ? i czy komp zostaje ten sam ?

Michalll_1991
15-11-13, 18:55
ja w obd2 nie siedze, ale mi dodanie vteca do wiazki zajelo raptem 30 minut.
jak kupisz kpl swap to masz wiazke gotowa.


Chociaz jak chcesz modzic w przyszlosci to i tak przejdziesz na obd1 a co za tym idzie moze byc i d16z6 i b16a2 i inne, teraz masz odrazu okazje :)
Wsumie swapy z6 (obd1) widac ciut taniej sie cenia niz y8 czy w4 i latwiej znalezc.



a jak chcesz skladac to co pisales wyzej to jeszcze remont , chyba sobie nie wyobrazasz zlozyc tego jak stoi na starych gratach.

borygo332
15-11-13, 19:12
wiadomo, jeslibym kupil dol to obowiazkowo remont, tym bardziej ze gora jest cacy :) panewki nowe juz mam :) bo jeslibym mial zostac przy tym dole, to musialbym miec wał, tylko z walami ciezko, tymbardziej ze taki ogladany na allegro, a znalazlem jeden (300zł) ktory niewiadomo ile lezy pod golym niebem... a nie wiem z czego wał podejdzie (skok tloka taki sam w y7 co w z6 = ten sam wał czy niekoniecznie?) bo do y7 ciezko z wałem ... najlepiej bloby kupic dol i zrobic remoncik, tylko skad dół? widzialem z d15b7 za 399 ale czy on podejdzie ? najrozsadniej chyba bedzie wstawic jednak y8.. i pociagnac kabelki do vteca, obd2 wtedy zostanie .

mattii
15-11-13, 20:32
pomierz owalizacje swojego y7 na cylindrach czy sie wogole nadaje
a jesli zlom to kupujesz y8 w4 i zmiana wiazki i smigasz ;)

mozesz tez przejsc na bserie ale to zrobia sie koszty

Michalll_1991
16-11-13, 11:30
nie wiem dlaczego uparles sie na ten stary silnik, jest nierozojowy. Zapytaj o swapy uzytkowsnika x-tygrysek-x , pewniak ;)