Zobacz pełną wersję : d15z1 ECU -programowanie CROME'm
jak wiadomo odcinka w d15z1 jest przy ok. 6300obr/min.
mam możliwość przeprogramowania mapy i ustawienia wlasnie wyzszej odcinki ale
a)jak to zrobic by proporcje ustawić-by wykres odpowiednio się wydłużył proporcjonalnie do obecnej odcinki.
b)czy to w ogole zda egzamin w -jakby nie patrzec-dosc nisko obrotowym silniku?
Może jest tu ktoś znający sie na materiałach itp. kto wie ile wytrzyma głowica?(bo blok jak wiadomo nie klęknie do ok 7500)
Nie intersuje mnie mini-me gdyz sobie postanowilem pracowac na seryjnej glowicy;]
Pozdrawiam
jak nie wporawdzales modofikacji mechanicznych w silniku to po co chcesz zmieniac odcinke
pojedz na hamownie, zobacz jak wyglada wykres to Ci sie odechce przesuwac odciecia :)
skolopendra
15-03-08, 21:21
by wykres odpowiednio się wydłużył proporcjonalnie do obecnej odcinki.
maksimum mocy masz u siebie na 5500 dalej leci już w dół ,więc po co ??
żeby szybciej zamordować silnik :speszony:
zastanow sie;] jak przedluze do 6800 odcinkę wtedy moc jak widac na wykresie co mozna wyobrazic sobie, spadnie do około 105 KM w momencie 6800
w tej chwili przy 6200 mam 107KM ale przy zmianie biegu wraca sie na ~102.
Przesuwając odcinkę mogę uzyskac lepszą sytuacje po zmianie biegu:).Proste jak drut.
Widze ze jedyny Skolopendra w ogole spojrzał w temat..
najemnik -gratuluje kreatywnosci :aloha: :aloha: :aloha:
ale jak przesuwasz odcinke to ni jak ma sie to do przesuwania mocy..
jesli przy 6200 masz 107KM i jest to tendencja spatkowa, to przy 6800 bedziesz mial jeszcze mniej.
zebys mial te proporcie, o ktorych mowisz. Musial bys na nowo ustwiac mapy paliwa w stosunku do obr, ale bez modyfikacji (chociaz) w dolocie i wydechu niema to sensu.
skolopendra
16-03-08, 18:30
nowy wykres jest faktycznie lepszy
więc jak dasz rade to możesz sie pokusić o przesunięcie ,ale przy okazji pasowało by i nowe mapy
zastanow sie;] jak przedluze do 6800 odcinkę wtedy moc jak widac na wykresie co mozna wyobrazic sobie, spadnie do około 105 KM w momencie 6800
w tej chwili przy 6200 mam 107KM ale przy zmianie biegu wraca sie na ~102.
Przesuwając odcinkę mogę uzyskac lepszą sytuacje po zmianie biegu:).Proste jak drut.
Widze ze jedyny Skolopendra w ogole spojrzał w temat..
najemnik -gratuluje kreatywnosci :aloha: :aloha: :aloha:
faktycznie blysnolem :bicie: :aloha:
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.