Zobacz pełną wersję : Tylne zawieszenie MB1
civicD16Y2
13-11-13, 15:02
Witam
Mam pytanko na temat tylnego zawieszenia, a mianowicie czy tylne koła powinny być pod lekkim kątem względem przednich ?
u mnie jak mam 15" letnie to są. Też się nad tym zastanawiałem :P
bartek_levis
14-11-13, 09:01
u mnie są prosto może geometrie musicie sprawdzić ja robiłem cały zawias i geometrię w styczniu
A jaka glebe masz zrobiona? :P Przy obniżeniu zawsze sie troche ustawiają w negatyw.
Witam
Mam pytanko na temat tylnego zawieszenia, a mianowicie czy tylne koła powinny być pod lekkim kątem względem przednich ?
na fabrycznym zawieszeniu stoją prosto.
Witam
Mam pytanko na temat tylnego zawieszenia, a mianowicie czy tylne koła powinny być pod lekkim kątem względem przednich ?
Na glebie - 70mm jest lekki negatyw (góra kół do środka auta). Przy serii powinno być prosto.
Na glebie - 70mm jest lekki negatyw (góra kół do środka auta). Przy serii powinno być prosto. chyba pojadę na geomertrie ...
przy zawieszeniu wahaczowym to chyba normalne że koła są lekko pod kątem, przy bardziej dociążonym aucie pochył kół się zwiększa
przy zawieszeniu wahaczowym to chyba normalne że koła są lekko pod kątem, przy bardziej dociążonym aucie pochył kół się zwiększa
w domyśle każdy wie że sprawdza się auto nie załadowane, stojące prosto, w płaszczyźnie poziomej :)
ale nie każdy widze zna zasadę działania wahacza, poza tym z tego co pamiętam to z tyłu reguluje się tylko zbieżność kół bez kąta pochylenia
ale nie każdy widze zna zasadę działania wahacza, poza tym z tego co pamiętam to z tyłu reguluje się tylko zbieżność kół bez kąta pochylenia
zgadza się, ale to nie ma nic do rzeczy. Kąt pochylenia może świadczyć o zgiętym wahaczu. Druga sprawa - na upartego można dać podkładki pod mały cukierek jeśli koło jest w negatywie, ale to proteza
Na początek tulejki w wahaczach poprzecznych górnych i dolnych weźcie pod diagnozę, potem sprężyny, czy trzymają fabryczną wysokość. Książkowo z tyłu jest negatyw chyba 0,5 stopnia czyli praktycznie pionowo na niezaładowanym aucie.
Na początek tulejki w wahaczach poprzecznych górnych i dolnych weźcie pod diagnozę u mnie tulejki w wahaczach dolnych są zniszczone, więc to pewnie jest powodem negatywu w moim aucie.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.