gorky
13-11-13, 13:10
Hej,
przydzwoniłem w niewidoczny rów o głębokości pół koła - do zrobienia felga, opona do wymiany, pod koniec tygodnia jadę na kontrolę czy nei pogiąłem czegoś jeszcze. Powoli odreagowywuje, ale tak mnie naszło pytanie:
geometria jest przecież ustawiana przy pomocy połączeń śrubowych, dość solidnych. Dlaczego takie silne uderzenie powoduje rozregulowanie zbieżności, nawet jeśli nie skrzywia się wahacz, amortyzator ani nic takiego?
Co tam się przestawia? Gwint przeskakuje, coś się wygina?
przydzwoniłem w niewidoczny rów o głębokości pół koła - do zrobienia felga, opona do wymiany, pod koniec tygodnia jadę na kontrolę czy nei pogiąłem czegoś jeszcze. Powoli odreagowywuje, ale tak mnie naszło pytanie:
geometria jest przecież ustawiana przy pomocy połączeń śrubowych, dość solidnych. Dlaczego takie silne uderzenie powoduje rozregulowanie zbieżności, nawet jeśli nie skrzywia się wahacz, amortyzator ani nic takiego?
Co tam się przestawia? Gwint przeskakuje, coś się wygina?