Zobacz pełną wersję : okrągły kanał wodny w d16z6 - Problem
kristico86
12-11-13, 22:00
powitać, mam problem z tym okrągłym kanałem w głowicy z6, we flanszy kolektora z jakiejś tam d serii nie ma tego otworu...flansza gotowa jest pod wspawanie bańki z b16a2 i nie wiem czy nie bede musiał wymienić na inną :/
mam pomysł aby wiertłem nawiercić otwór we flanszy ssaka(tam gdzie ta żółta kropka) i wtedy będzie połączenie, ale czy ten kanał nie służy do czegoś innego i czy tez jest on kanałem wodnym???
ktoś mógłby obadać w jakimś ssaku z d16z6/d16y8/d15b7 jak to tam wygląda i wstawić fotkę ???
sytuację obrazuje o to coś :
http://img163.imageshack.us/img163/7035/u49e.jpg
u mnie w ssaku od d15b7 tam gdzie zaznaczyłeś kropką też jest zatkane, jeśli to coś pomoże, a chyba tam nic pod spodem nie ma.
http://imageshack.us/a/img203/118/3qvy.jpg
tak z tej strony, a tak z drugiej
http://imageshack.us/a/img820/1566/17d0.jpg
ale może by dało rade przekręcić ;)
a przypadkiem nie jest tak, że kanał wodny idzie też właąsnie wyżej do tego kroćca? ;)
Z glowicy idzie przez 1 otwór i po prostu na kilka kroćców się rozchodzi. wsadź palec i wymacaj ;) wg mnie jest tak jak mowie.
To nie jest żaden kanał wodny :D To jest kanał dla zaworów EGR. Jak nie masz tego w tej swojej flanszy to git :)
Ujście tego kanału w głowicy jest w kanale wydechowym.
kristico86
12-11-13, 22:28
rozchodzić się rozchodzi na wszystkie króćce, ale czy zaślepienie tego okragłego flanszą ssaka nie zabije głowicy z6 ??
To nie jest żaden kanał wodny :D To jest kanał dla zaworów EGR. Jak nie masz tego w tej swojej flanszy to git :)
Ujście tego kanału w głowicy jest w kanale wydechowym.
to już wiadomo o co chodzi :) dziękowac :)
Nie zabije. Fabrycznie nic tam też nie ma.
Zrób jakieś foty z przeróbki ssaka B16 pod D. :)
kristico86
12-11-13, 22:33
Nie zabije. Fabrycznie nic tam też nie ma.
Zrób jakieś foty z przeróbki ssaka B16 pod D. :)
ssaki przygotowane do spawania, fotki/a w moim temacie w dziale I-!V generacja "green ed6", ale wrzucę więcej niebawem
Tak jak kolega wyżej, jest to otwór idący w ssaku do zaworu egr, np w silnikach d15z6 czy h22. U Ciebie go nie ma więc się nim nie przejmuj :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.