BurnOuT
03-09-05, 21:51
Witam :D
Mam dosyć ambitne plany co do mojego B16A2 to też chce zrobić dobry "tuning plan" aby potem nie było zonka i ręki w nocniku :lol: . Cel jest prosty - ma być szybkie auto na ulice po sensownych kosztach, a więc jedziemy z koksem :twisted: :
1.Cold Air Intake
I teraz pytanie który? AEM jest jak dla mnie deczko za drogi, z kolei Tenzo R wyglada całkiem sympatycznie ale to ma dać KM a nie wyglądać. Czy może lepiej jakieś ebay'owe lepsze albo home made :? ? Można by też zlecić komuś wykonanie ale jaką będe miał gwarancje przyrostów? :neutral:
2.Kolektor wydechowy 4 w 1
Tutaj myśle ze nie ma co robić w PL tylko kupić gotowy. I znowu pytania - DC Sports ceramiczny ma całkiem fajna cene ale nie wiem czy ceramiczny jest dobry czy nie? Z kolei Megan Racing chyba też nie jest taki zły? Który kolektor jest najlepszy jezeli chodzi o cena/przyrost/jakość?
Aha i jak bardzo 4w1 wystaje pod samochodem? Nie chce go ujebać o jakiś krawężnik czy coś bo normalnie bym chyba... :evil:
3.Układ wydechowy przelotowy 2,25" z tłumikami
To napewno będe robił na zamówienie w PL tylko się zastanawiam czy na 1 tłumiku czy na 2? Jaka duża jest różnica w głośnosci a jaka w przyrostach KM/Nm?
4.Sportowe sprzęgło + lekkie koło zamachowe
Chciałbym dorwać jakiś kit (całość) do B16A2 tylko nie wiem jaki? Polecają mi ACT ale w sumie nawet nie wiem kto w PL mógłby mi to sprzedać i ile to wogule kosztuje? I jakie kółko? 8lbs czy 12lbs? Jak bardzo hardcorowo jest na 8lbs? Nie chce przed każdymi światłami rozmyślać czy mi zgaśnie przy ruszaniu czy nie, o korku już nie wspominając... :lol: .Sprzęgło też by się przydało aby pracowało podobnie jak seria, nie chce mieć zakwasów w nodze ;)
5.SMT6i + strojenie
Jakie realne przyrosty może mi dać takie strojenie po tych modach? I kto by mi to wystroił dobrze?
6.Regulator ciśnienia paliwa
Czytałem w różnych postach że daje przyrost nawet na seryjnym silniku ale nasuwa mi się pytanie - czy jest sens montować to jak będe miał SMT6i?
7.Short Shifter
Nie ukrywam że skrzynka jakoś super mi nie chodzi, może to wina troche zużytego i przypalonego sprzęgła albo po prostu zużytych synchronizatorów/wodzików itd itp. Chodzi mi o to że obawiam się że po montażu SS moze byc gorzej. Czy SS to zabawa warta uwagi czy nie?
8.Wałki? :roll:
Problem polega na tym że wałki to jak dla mnie straszne koszty wynikąjące z tego że trzeba wymienić wiele innych rzeczy do tego. Czy są jakieś ostrzejsze wałki ale takie które wytrzyma stock'owy silnik tj. zawory, sprężynki,tłoki, pasek rozrządu itd itp?
9.XXXXX
Co można by jeszcze zrobić po sensownych kosztach w B16A2? Co z przepustnicą? Uszczelka pod głowicą w celu zwiększenia sprężenia? Czekam na pomysły.
No to chyba by było na tyle :D ,czekam na odpowiedzi ludzi znających temat.
Mam dosyć ambitne plany co do mojego B16A2 to też chce zrobić dobry "tuning plan" aby potem nie było zonka i ręki w nocniku :lol: . Cel jest prosty - ma być szybkie auto na ulice po sensownych kosztach, a więc jedziemy z koksem :twisted: :
1.Cold Air Intake
I teraz pytanie który? AEM jest jak dla mnie deczko za drogi, z kolei Tenzo R wyglada całkiem sympatycznie ale to ma dać KM a nie wyglądać. Czy może lepiej jakieś ebay'owe lepsze albo home made :? ? Można by też zlecić komuś wykonanie ale jaką będe miał gwarancje przyrostów? :neutral:
2.Kolektor wydechowy 4 w 1
Tutaj myśle ze nie ma co robić w PL tylko kupić gotowy. I znowu pytania - DC Sports ceramiczny ma całkiem fajna cene ale nie wiem czy ceramiczny jest dobry czy nie? Z kolei Megan Racing chyba też nie jest taki zły? Który kolektor jest najlepszy jezeli chodzi o cena/przyrost/jakość?
Aha i jak bardzo 4w1 wystaje pod samochodem? Nie chce go ujebać o jakiś krawężnik czy coś bo normalnie bym chyba... :evil:
3.Układ wydechowy przelotowy 2,25" z tłumikami
To napewno będe robił na zamówienie w PL tylko się zastanawiam czy na 1 tłumiku czy na 2? Jaka duża jest różnica w głośnosci a jaka w przyrostach KM/Nm?
4.Sportowe sprzęgło + lekkie koło zamachowe
Chciałbym dorwać jakiś kit (całość) do B16A2 tylko nie wiem jaki? Polecają mi ACT ale w sumie nawet nie wiem kto w PL mógłby mi to sprzedać i ile to wogule kosztuje? I jakie kółko? 8lbs czy 12lbs? Jak bardzo hardcorowo jest na 8lbs? Nie chce przed każdymi światłami rozmyślać czy mi zgaśnie przy ruszaniu czy nie, o korku już nie wspominając... :lol: .Sprzęgło też by się przydało aby pracowało podobnie jak seria, nie chce mieć zakwasów w nodze ;)
5.SMT6i + strojenie
Jakie realne przyrosty może mi dać takie strojenie po tych modach? I kto by mi to wystroił dobrze?
6.Regulator ciśnienia paliwa
Czytałem w różnych postach że daje przyrost nawet na seryjnym silniku ale nasuwa mi się pytanie - czy jest sens montować to jak będe miał SMT6i?
7.Short Shifter
Nie ukrywam że skrzynka jakoś super mi nie chodzi, może to wina troche zużytego i przypalonego sprzęgła albo po prostu zużytych synchronizatorów/wodzików itd itp. Chodzi mi o to że obawiam się że po montażu SS moze byc gorzej. Czy SS to zabawa warta uwagi czy nie?
8.Wałki? :roll:
Problem polega na tym że wałki to jak dla mnie straszne koszty wynikąjące z tego że trzeba wymienić wiele innych rzeczy do tego. Czy są jakieś ostrzejsze wałki ale takie które wytrzyma stock'owy silnik tj. zawory, sprężynki,tłoki, pasek rozrządu itd itp?
9.XXXXX
Co można by jeszcze zrobić po sensownych kosztach w B16A2? Co z przepustnicą? Uszczelka pod głowicą w celu zwiększenia sprężenia? Czekam na pomysły.
No to chyba by było na tyle :D ,czekam na odpowiedzi ludzi znających temat.