PDA

Zobacz pełną wersję : slaba sila hamowania



nightcrawler
14-03-08, 19:13
Witam

mam seryjne hamulce z przodu od eg4 z tylu od vti nie mam zamontowanego kolektora sily hamowania na przegladzie sila hamowania z przodu wyszla po 2.6kN za to z tylu (tarcze) tylko 1.1kN dla porownania moja druga honda ej6 przod (bebny) 2.35kN tył 1.4kN
klocki, tarcze w dobrym stanie

to normalne ze hamulce tarczowe z tylu slabiej (mocowo) hamuja niz bebny, czy jak zamontuje ten regulator sily hamowania to sie poprawi ?

moze ktos ma swoje pomiary i moglby podac

nitrox89
14-03-08, 19:17
Jak zamontujesz RSH to hamowanie tylnych kół będzie uzależnione od obciążenia. Moim zdaniem powinieneś go założyć :)

BARTAS998
21-03-08, 08:46
Jak zamontujesz RSH to hamowanie tylnych kół będzie uzależnione od obciążenia. Moim zdaniem powinieneś go założyć

Ale kolega ma korektor od EG4 oryginalny. Wogole ten korektor nie wiem po co jest (tzn wiadomo ze chodzi o to zeby zapakowany samochod bardzoiej dohamowywal tyl) ale ten korektor nie ma zadnych ciegien ani nic, wiec skad wie ile kg przybylo z tylu?

Moim zdaniem jest to rozdzielacz sily hamowania i rozdziela przod/tyl w jakis proporcjach.

Pytanie tylko czy korektor od VTi nie spowoduje tego ze przy ostrym hamowaniu bedzie blokowalo tyl i rzucalo na boki?

BARTAS998
21-03-08, 08:46
Jak zamontujesz RSH to hamowanie tylnych kół będzie uzależnione od obciążenia. Moim zdaniem powinieneś go założyć

Ale kolega ma korektor od EG4 oryginalny. Wogole ten korektor nie wiem po co jest (tzn wiadomo ze chodzi o to zeby zapakowany samochod bardzoiej dohamowywal tyl) ale ten korektor nie ma zadnych ciegien ani nic, wiec skad wie ile kg przybylo z tylu?

Moim zdaniem jest to rozdzielacz sily hamowania i rozdziela przod/tyl w jakis proporcjach.

Pytanie tylko czy korektor od VTi nie spowoduje tego ze przy ostrym hamowaniu bedzie blokowalo tyl i rzucalo na boki?