Zobacz pełną wersję : Przewody hamulcowe ej9 / ek4
Crazyblack
10-11-13, 19:25
Posiadam ej9 z tarczami z tyłu i z przodu z ek4, moje przewody hamulcowe są w średnim stanie i myślę o ich wymianie i moje pytanka:
- Przewody od pompy do tyłu są sztywne (oryginalnie stalowe?) i w pewnym momencie jest miękki przewód który idzie już do samych zacisków?
- Z jakiego materiału aktualnie najlepiej kupić przewody sztywne i czy kupić już gotowe czy bardziej opłaca się jechać do kogoś kto dorobi pod nasz wzór?
- Co do tych króciutkich przewodów miękkich, tak samo jakie najlepiej obecnie kupować ?
1. Tak
2. Miedź. Ja robiłem przewody u mechanika. Hamulcowe i paliwowe. Ale możesz zrobić sam. Rurki kupujesz na metry, końcówki są dostępne bez problemu. Maszynkę tez można kupić.
3. W dziale zakupów grupowych jest opcja kupić przewody w oplocie. To najlepsza z możliwych opcja. A cena spoko, jakość tez ok
Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalk
Zeby nie zakladac nowego tematu . Czy przewody hamulcowe te co ida pod podloga (sztywne?) Podejda z jakiegos innego modelu civica do ej9 polifta?
Ostatnio wymieniałem u mechanika wszystkie przewody paliwowe i hamulcowe w ej9 nawet do filtra węglowego i dalem 480 zł z robotą. Sam się za to zabrałem bo mam maszynke ale nie mogłem odkręcić tego plastiku bo sruby się rozadały w nerwach dałem do mechanika wszystko w 2 dni ogarnoł i do tego mam nowe srubki :D Szkoda nerwów i popsutego materiału bo przewody dość długie zawsze mogą się gdzieś zagiać
480zl z robota? :-) gdzie takie mechaniory sa? :-)
W luszowicach :) nie wiem czy dla tego że obie Hondy tam robie i sie znamy czy jak:) Miało wyjsc mniej ale jeszcze paliwowe doszły
W sumie, to z tymi przewodami to żadna filozofia, tylko trzeba mieć czas (skoro 'fachman' robi to w 2 dni) no i najlepiej kanał, bo robota pod autem w większości. Jeśli chodzi o elastyczne, to najlepiej brać stalowy oplot już, będą dożywotnio. Można kupić gotowy zestaw, można dać zrobić na wymiar (wychodzi taniej ale nie masz plastikowych mocowań w połowie przewodu i trzeba sobie wymyślić jak to zamocować do np. zwrotnicy).
No 2 dni wyszł bo po inspekcji okazało się ze paliwowe tez by pasowało zmienic. Na 2 dzień dopiero przyszły o odpowiedniej średnicy. W kanale cięzko a co dopiero bez... Lepiej szukać jakichś macherów
zależy co dla kogo 'lepiej' ;) ja skrzynię bez kanału zrzucałem, niektórzy całe swapy na parkingu osiedlowym robią i to nie przez tydzień ale przez jedno-dwa popołudnia.
wybór jest, a wybrać ma zainteresowany a nie my :)
Tak jak już pisałem, wymiana to żadna filozofia, trzeba mieć narzędzia, umieć je trzymać i mieć trochę czasu/chęci i można zaoszczędzić na robocie ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.