Zobacz pełną wersję : pompka paliwa niedomaga :(
Mam nastepujacy problem przy mojej hondzie D13B2 wymienilem kolektor wydechowy na 4-2-1 z D16Z6 zrobilem przelotowy wydech wlacznie z ostatnim tlumikiem km-a do tego zamontowany jest stozek i odblokowana 2 przepustnica a on nadal nie ma mocy juz nie wiem co jest grane wydaje mi sie ze pompka paliwa niedomaga moze ktos cos podpowie bo jestem zalamany honda jedzie max 170 km/h :(
skolopendra
13-03-08, 19:15
honda jedzie max 170 km/h
a czego sie spodziewałeś że pojedzie 220 ?? po modach :speszony:
jakaś dziwna moda ostatnio zapanowała na V -max
a czego sie spodziewałeś że pojedzie 220 ?? po modach :speszony:
jakaś dziwna moda ostatnio zapanowała na V -max
nie przesadzajmy z ta predkoscia ale wogole przyspieszenie nie wzroslo i dusi sie gdy wdusze pedal gazu jakby chcial a nie mogl typowo jakby dostawal za mala dawke paliwa
bo to gaźnik a nie wtrysk i zawsze sie lekko przydusi zanim zaczenie jechać jak depniesz do podłogi
Jedzie tyle ile powinien. Powinienes sie raczej cieszyc, bo masz w przeciwienstwie do innych dokladny licznik :d
bo to gaźnik a nie wtrysk i zawsze sie lekko przydusi zanim zaczenie jechać jak depniesz do podłogi
_________________
żeby tak nie było to w gaźnikach jest taka pompka która przy dodaniu gazu wtryskuje trochę paliwa bezpośrednio w przepustnicę a jeśli nie działa to takie są właśnie objawy,przy dodaniu gazu przydusza się i po chwili zaczyna jechać normalnie.z tym że nie znam gaźnika w d13b2 i nie wiem czy tam jest tak samo zrobione
żeby tak nie było to w gaźnikach jest taka pompka która przy dodaniu gazu wtryskuje trochę paliwa bezpośrednio w przepustnicę a jeśli nie działa to takie są właśnie objawy,przy dodaniu gazu przydusza się i po chwili zaczyna jechać normalnie.z tym że nie znam gaźnika w d13b2 i nie wiem czy tam jest tak samo zrobione
no wlasnie tez juz o tym slyszalem ale wpadlem na inny pomysl trzeba by chyba sprawdzic dysze w gazniku moze jest lekko przytkana a przy okazji lekko ja powieksze :)
Obawiam się, że może Ci się to nie udać. Próbowałem kiedyś zobaczyć gdzie one się znajdują i nie udało mi się ich zlokalizowac... A jakby Ci padała pompka to by nie domagała na kazdym biegu, przykładowo jedziesz na 2 biegu wciskasz gaz do podłogi, auto przyspiesza, a jak już dochodzi do redline'a to zwalnia z braku benzyny, po odpuszcznieu gazu i przejechaniu kilkuset metrów na luzie można kontynuować jazdę i tak w kółko...
no to juz nic nie rozumiem co to moze byc ze sie tak dusi?? :( normalnie jedzie ale zachowuje sie jakbym ciagnol drugie auto za soba na cholu
zaplon i zawory w pierwszej kolejnosci ustaw, a potem zobaczymy...
zaplon ustawialem ,zawory wyregulowane, sonda wymieniona ,
myslalem nad wymiana kabli i swiec ale nie chce bez sensu wydawac kasy :(
jaką tą sonde wsadziles bo jesli ngk z allegro to sie nie dziw że autko nie jezdzi...
kupilem boscha kosztowala mnie 180 zl
Ja jak miałem problemu przy kręceniu do wysokich obrotów to poprostu zrobiłem "tani" chip tuning :) wywaliłem ten filterek co idzie od pompki paliwa do gaźnika i jest teraz bezpośrednio jedna średnica bez zwężeń i materiałów które stawiają opór a filtruje się i tak przy baku. Efekt jest taki, że o wiele lepiej się wkręca na obroty i jest krótszy ten czas na reakcje wciśnięcia gazu. Można też wyregulować pompke przyspieszenia musi tam byc zapas na dźwigni jakieś 17 mm.
wywaliłem ten filterek co idzie od pompki paliwa do gaźnika i jest teraz bezpośrednio jedna średnica bez zwężeń i materiałów które stawiają opór a filtruje się i tak przy baku. Efekt jest taki, że o wiele lepiej się wkręca na obroty i jest krótszy ten czas na reakcje wciśnięcia gazu. Można też wyregulować pompke przyspieszenia musi tam byc zapas na dźwigni jakieś 17 mm.
na moje to nie ma juz zadnego filtra przed sama pompka paliwa moze miales jakas dodatkowa zalozona przez kogos, a z tym zapasem na dzwigni pompki sprawdze i zobaczymy :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.