Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : B18C4 Układ dolotowy



ezieToruń
13-03-08, 09:22
Witam :hinczyk: :hinczyk: :hinczyk:
Mam pytanie. Niedawno nabyłem Hanie z B18C4 i mam problem z dolotem. Tzn. to co zostawił poprzedni własciciel w miejscu dolotu to jedno wielkie g...o, za jakies dwa miesiace zamierzam kupic uklad dedykowany k&n, ale tymczasem chciałbym wrzucic rurkę pcv+stożek z doprowadzeniem powietrza. Czy ktos mógłby mi policzyc jaka powinna byc dlugosc power rury? Nie zalezy mi na poprawie obrotow w jakims konkretnym zakresie obrotów kosztem innego, tylko tak jak to jest w ukladach dedykowanych, ogólna poprawa oddechu w całym zakresie obrotów. Dzięki :hinczyk: :hinczyk: :hinczyk:

!markos
13-03-08, 12:22
nie ma czegos takiego jak poprawa w calym zakresie. i nie ma wiekszego znaczenia jaka dlugosc rury dobierzesz, bo twoj kolektor ssacy ze zmienna geometria kanalow i tak wszystko zniweczy. dobierz taka, zebys mial gdzie zamontowac filtr. i nie kupuj ukladu k&n. przeplacisz tylko za to samo, co moglbys zrobic z kawalka kibelrury.

Arturvf500
13-03-08, 15:33
nie ma czegos takiego jak poprawa w calym zakresie

bzdura; paroowa poprawia w pelnym zakresie obrotow - wzgledem serii oczywiscie

pozdrawiam
Artur

ezieToruń
13-03-08, 19:34
bzdura; paroowa poprawia w pelnym zakresie obrotow - wzgledem serii oczywiscie
Artur
Jeśli kupiłbym rękaw Vti i zamontował na nim stożek? Kibel rura wypadłaby przy oryginalnym rękawie lepiej???

[ Dodano: Nie 16 Mar, 2008 ]
Dobra, wczoraj modziłem trochę z dolotem, zamontowałem oryginalny rękaw od VTi(wyrwałem tanio na złomie :)), do tego stożek + walcowata pucha oddzielająca go od ciepłego powietrza i do tego, bezposrednio, szczelnie podłączona rura kominowa o dość dużej średnicy, ponad 10 cm. Pojeździłem tak trochę i miałem wrażenie, że autko ma słabszą moc. Żeczywiście, po zdjęciu rury kominowej i zostawieniu stożka gołego stożka w komorze autko było żwawsze. Nie wiem dlaczego, może rura doprowadzająca powietrze ma zbyt dużą średnice i powietrze przesuwa się w niej zbyt wolno? Zaznaczam że nie było w niej żadnych mocnych zagięć, wszystko poprowadzone gładko. Czy możliwe, żeby przy takim rozwi,ązaniu auto nie dostawało wystarczająco dużo powietrza???