Zobacz pełną wersję : Swap d16w4
Witam, Mam następujący problem. Mianowicie chce swapować swoje EJ9 (D14) na D16W4. Silnik W4 siedzi w EJ6 gdzie również ktoś go swapował i podłączył do kompa P2E i ogólnie wiązka przy kompie jest nieźle pomodzona... Auto jeździ ale nie działa vtec.. co moim zdaniem jest winą komputera własnie. Kupiłem kompa P28, ale mam teraz dylemat co z tą wiązką, nie wiem czy próbować to podłączać na tej która jest, włąściwie nie mam pojęcia czy jest ona od W4 czy też od Y7 które tam wcześniej było.. .. czy kupić jakąś inną... może oryginalną od W4? Jesli ktoś przerabiał mniej więcej coś takiego.. Lub ma trochę pojęcia , to proszę o jakieś najlepsze i najprostsze wyjście z tej sytuacji. :)
Ja mam W4 podłączone na wiązce od Y7 (było pare wtyczek do przerobienia) + przejściówka z obd2 na obd1 i całość podłączona pod kompa p28. Gdzieś kiedyś czytałem, że ktoś podłączył d16w4 na wiązce od d16z6, podmienił tylko wtryski na obd1 i wszystko podłączył p&p. Jak wiązka, pod którą jest podłączony ten w4 jest nieźle pomodzona to ja bym brał cały silnik w4 z wiązką i na jej podstawie przerobił swoją z 1.4
To akurat ja uruchomiłem na wiązce z z6, co najśmieszniejsze jedyne co nie pasowało to IAT, bo d16w4 ma go na rurze dolotowej a z6 na kolektorze i tak jak kolega wspomniał trzeba było wtryski z z6 wsadzić. Chociaż ostatnimi dniami widziałem patent na dorobienie miejsca na IAT z z6 w kolektorze w4, tak ze można zrobić prawie jak w fabryce. Wspomnę jeszcze tylko że masz tam dziwny patent na zasilanie wtrysków powietrzem i jak masz z automata silnik to musisz dorobić mocowanie i kanały w kolektorze na silniczek krokowy i w zasadzie tyle ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.