PDA

Zobacz pełną wersję : D16A6- Jak ulepszyć, co zmienić ?



japaneer
05-11-13, 18:57
Witam wszystkich ;)
Tak jak w temacie, chciałbym "podrasować" jakoś swój silnik, ale nie bardzo wiem w co ręce włożyć :) jakieś pomysły ?

Michalll_1991
05-11-13, 20:43
Ja bym się zajął po pierwsze skrzynia (złożyć skrzynie hybryde), potem wydech, dolot. Tak na poczatek

Wysłane z mojej Xperii T przez Tapatalk

majson
05-11-13, 23:31
Ja jak slysze modzic a6 to przypomina mi sie to http://www.youtube.com/watch?v=kzZuETfY-JM

kazik1989
05-11-13, 23:38
Ja jak slysze modzic a6 to przypomina mi sie to http://www.youtube.com/watch?v=kzZuETfY-JM
Tłusawo!

japaneer
06-11-13, 16:08
Na takie zabawy to mnie nie stać :p bardziej tak z 2-3 tyś mam zamiar włożyć w ten Silnik ;)

Saiti
06-11-13, 18:58
Zrób hybrydę, lekki zamach, i wymień kolektor wydechowy. Najwyżej dorzuć CAI dla poprawy dźwięku silnika.

Michalll_1991
06-11-13, 20:53
Zamach przy okazji mozna zrobić ale to zbędne według mnie, wydech na 2" i będzie malinowo, priorytetowo to imo hybryda z przełożeniem głównym 4,437. Cai jak najbardziej tyle że z hydroshield'em

Wysłane z mojej Xperii T przez Tapatalk

japaneer
06-11-13, 21:19
Dzięki, dzięki Panowie, coś pomyślę przy pierwszym przypływie gotówki ;)

Fawor
06-11-13, 23:42
za 2-3 tysiące robiąc wszystko samemu jesteś w stanie ugrać na prawdę dużo w stosunku do serii. Oddając do firmy już mniej, bo sam wydech to koszt okolo 1600-1700zł z kolektorem, do tego z 800 za hybrydę i na dolot jeszcze starczy. Dalej mozesz się decydować na dolotowy z Z6, przepustnicę 60-62 i strojenie. Na koniec wałek (również ze strojeniem) i można dobić do okolic 160KM.

sodemarco
07-11-13, 00:54
To nie lepiej zacząc od głowicy z z6/y2 ?
Ja bym pierwsze co zrobił to czapka z vtec'iem , kolektor ssacy z6 , kolektor wydechowy 4-2-1 , wydech 2.25 , CAI i wystroił.
W 2 tysiach da rade się zmieścic i do tego hybrydowa skrzynia do 1 tysiaca max.
I już autko hula.

Fawor
07-11-13, 21:12
zią..czapka z VTECiem to od razu remont przy jednoczesnym otwieraniu silnka. Graty na remont plus P28 plus głowica z osprzętem to już są 2 tysiące :) A gdzie wydech, CAI, strojenie..

majson
07-11-13, 21:21
To lepiej ''soft'' turbo.

Fawor
07-11-13, 22:00
No tak, bo soft turbo to 4k kosztuje i samo się później serwisuje...powstrzymajcie się od takich komentarzy :)

QowaX
07-11-13, 23:44
na crx info softy chodza po 1400zł :P