zdzichu9311
04-11-13, 13:04
Witam , zrobiłem jakiś czas temu swapa na d16a9 ,
Zmieniony jest silnik , zdrowe a9 nie biorące oleju itp
Skrzynia hybryda fd 4.4 3,4 z rexa
Zamach 4.1 kg
Przelot 2 cale
I dolot simota
Otóż samochód nie jedzie tak jak powinien z tym silnikiem jechać , seryjne z6 na rozszczelnionym wydechu robi je o 2 długosci
Zauwazyłęm tylko problem z obrotami na niskich obrotach falują od 800 wskazówka dochodzi do zera nieraz zapala się kontrolka łądowania jak dochodzi do zera ;/
Wymieniłem przepustnice i wyczysciłem ale problem nie ustał
Wymieniłem silniczek krokowy i też problem nie ustał
Dodam że silnik chodzi na obd1
Włożony jest aparat z b7 i przegrane są mapy z d16z6 po strojeniu które wgrywał jogal
Zauwazyłem też ze przy szybkim ruszaniu i podczas zmiany biegu z 1 na 2 dostaje maksymalnego muła i szarpnie nią i dopiero jedzie
Podsuńcie jakieś pomysły co może być :)
Zmieniony jest silnik , zdrowe a9 nie biorące oleju itp
Skrzynia hybryda fd 4.4 3,4 z rexa
Zamach 4.1 kg
Przelot 2 cale
I dolot simota
Otóż samochód nie jedzie tak jak powinien z tym silnikiem jechać , seryjne z6 na rozszczelnionym wydechu robi je o 2 długosci
Zauwazyłęm tylko problem z obrotami na niskich obrotach falują od 800 wskazówka dochodzi do zera nieraz zapala się kontrolka łądowania jak dochodzi do zera ;/
Wymieniłem przepustnice i wyczysciłem ale problem nie ustał
Wymieniłem silniczek krokowy i też problem nie ustał
Dodam że silnik chodzi na obd1
Włożony jest aparat z b7 i przegrane są mapy z d16z6 po strojeniu które wgrywał jogal
Zauwazyłem też ze przy szybkim ruszaniu i podczas zmiany biegu z 1 na 2 dostaje maksymalnego muła i szarpnie nią i dopiero jedzie
Podsuńcie jakieś pomysły co może być :)