Gieffcio
04-11-13, 00:37
Witam.
Znalazłem na necie ostatnio coś takiego.
http://allegro.pl/beer-rev-limiter-typeb-antilag-ognie-z-wydechu-hks-i3673790315.html
Moje pytanie jest trakie.
Spotkaliscie sie z tym kiedyś?
Znalazłem krótki opis o co mniej wiecej chodzi.
"
Jeśli wszystkie pokrętła będą ustawione na "0", urządzenie jest wyłączone i silnik chodzi bez zmian (tak jak przed instalacją układu).
Pierwsze (czerwone) pokrętło pozwala na ustawienie odcięcia zapłonu od 2 500 obr/min do 10 000obr/min, 1 skok pokrętła zmienia odcięcie o 500 obrotów wyżej.
Drugie (białe) pokrętło pozwala na uzyskanie ciekawego efektu, ponieważ działa podobnie jak pierwsze, ale jest aktywne tylko wtedy, kiedy dostanie sygnał z jakiegoś dodatkowego przycisku lub można podłączyć się pod hamulec ręczny i jest aktywne tylko podczas postoju na zaciągniętym hamulcu. W tym przypadku, w czasie jazdy można ustawić odcięcie wyżej, a przy postoju niżej i ognie będą widoczne już przy niższych obrotach. Urządzenie podłącza się pod wiązkę ECU i wymieniony wyżej hamulec ręczny lub dodatkowy przycisk, do prawidłowej pracy urządzenia wymagane jest również usunięcie fabrycznego katalizatora.
Trzecie (żółte) pokrętło służy do ustalenia intensywności i częstotliwości ognia/wystrzałów.
Natomiast do najważniejszych funkcji urządzenia należy zaliczyć fakt, iż jest to lepsze rozwiązanie do jazdy na co dzień od fabrycznej odcinki, ponieważ w tym przypadku jest odcinany zapłon (tak jak w rajdówkach WRC czy formule1) a nie dawka paliwa, co jest dużo bezpieczniejszą opcją dla silnika. Krótko mówiąc, po odcięciu silnik nadal dostaje benzynę, która w rezultacie końcowym wytwarza płomienie z układu wydechowego, a nie jest odcinany jej dopływ, jak w większości fabrycznych samochodów."
Oraz kilka filmików.
http://www.youtube.com/watch?v=orqBYGXEh3Y
http://www.youtube.com/watch?v=CRkpuydDyi0
http://www.youtube.com/watch?v=JYZgMxkpHWg
Co o tym sądzicie? Warto tego spróbować?
Ma ktoś z was zamontowane to w swojej Hance?
Pozdrawiam :)
Znalazłem na necie ostatnio coś takiego.
http://allegro.pl/beer-rev-limiter-typeb-antilag-ognie-z-wydechu-hks-i3673790315.html
Moje pytanie jest trakie.
Spotkaliscie sie z tym kiedyś?
Znalazłem krótki opis o co mniej wiecej chodzi.
"
Jeśli wszystkie pokrętła będą ustawione na "0", urządzenie jest wyłączone i silnik chodzi bez zmian (tak jak przed instalacją układu).
Pierwsze (czerwone) pokrętło pozwala na ustawienie odcięcia zapłonu od 2 500 obr/min do 10 000obr/min, 1 skok pokrętła zmienia odcięcie o 500 obrotów wyżej.
Drugie (białe) pokrętło pozwala na uzyskanie ciekawego efektu, ponieważ działa podobnie jak pierwsze, ale jest aktywne tylko wtedy, kiedy dostanie sygnał z jakiegoś dodatkowego przycisku lub można podłączyć się pod hamulec ręczny i jest aktywne tylko podczas postoju na zaciągniętym hamulcu. W tym przypadku, w czasie jazdy można ustawić odcięcie wyżej, a przy postoju niżej i ognie będą widoczne już przy niższych obrotach. Urządzenie podłącza się pod wiązkę ECU i wymieniony wyżej hamulec ręczny lub dodatkowy przycisk, do prawidłowej pracy urządzenia wymagane jest również usunięcie fabrycznego katalizatora.
Trzecie (żółte) pokrętło służy do ustalenia intensywności i częstotliwości ognia/wystrzałów.
Natomiast do najważniejszych funkcji urządzenia należy zaliczyć fakt, iż jest to lepsze rozwiązanie do jazdy na co dzień od fabrycznej odcinki, ponieważ w tym przypadku jest odcinany zapłon (tak jak w rajdówkach WRC czy formule1) a nie dawka paliwa, co jest dużo bezpieczniejszą opcją dla silnika. Krótko mówiąc, po odcięciu silnik nadal dostaje benzynę, która w rezultacie końcowym wytwarza płomienie z układu wydechowego, a nie jest odcinany jej dopływ, jak w większości fabrycznych samochodów."
Oraz kilka filmików.
http://www.youtube.com/watch?v=orqBYGXEh3Y
http://www.youtube.com/watch?v=CRkpuydDyi0
http://www.youtube.com/watch?v=JYZgMxkpHWg
Co o tym sądzicie? Warto tego spróbować?
Ma ktoś z was zamontowane to w swojej Hance?
Pozdrawiam :)