PDA

Zobacz pełną wersję : Bee*Rev limiter Opinie



Gieffcio
04-11-13, 00:37
Witam.
Znalazłem na necie ostatnio coś takiego.
http://allegro.pl/beer-rev-limiter-typeb-antilag-ognie-z-wydechu-hks-i3673790315.html
Moje pytanie jest trakie.
Spotkaliscie sie z tym kiedyś?

Znalazłem krótki opis o co mniej wiecej chodzi.

"

Jeśli wszystkie pokrętła będą ustawione na "0", urządzenie jest wyłączone i silnik chodzi bez zmian (tak jak przed instalacją układu).

Pierwsze (czerwone) pokrętło pozwala na ustawienie odcięcia zapłonu od 2 500 obr/min do 10 000obr/min, 1 skok pokrętła zmienia odcięcie o 500 obrotów wyżej.

Drugie (białe) pokrętło pozwala na uzyskanie ciekawego efektu, ponieważ działa podobnie jak pierwsze, ale jest aktywne tylko wtedy, kiedy dostanie sygnał z jakiegoś dodatkowego przycisku lub można podłączyć się pod hamulec ręczny i jest aktywne tylko podczas postoju na zaciągniętym hamulcu. W tym przypadku, w czasie jazdy można ustawić odcięcie wyżej, a przy postoju niżej i ognie będą widoczne już przy niższych obrotach. Urządzenie podłącza się pod wiązkę ECU i wymieniony wyżej hamulec ręczny lub dodatkowy przycisk, do prawidłowej pracy urządzenia wymagane jest również usunięcie fabrycznego katalizatora.

Trzecie (żółte) pokrętło służy do ustalenia intensywności i częstotliwości ognia/wystrzałów.

Natomiast do najważniejszych funkcji urządzenia należy zaliczyć fakt, iż jest to lepsze rozwiązanie do jazdy na co dzień od fabrycznej odcinki, ponieważ w tym przypadku jest odcinany zapłon (tak jak w rajdówkach WRC czy formule1) a nie dawka paliwa, co jest dużo bezpieczniejszą opcją dla silnika. Krótko mówiąc, po odcięciu silnik nadal dostaje benzynę, która w rezultacie końcowym wytwarza płomienie z układu wydechowego, a nie jest odcinany jej dopływ, jak w większości fabrycznych samochodów."

Oraz kilka filmików.
http://www.youtube.com/watch?v=orqBYGXEh3Y

http://www.youtube.com/watch?v=CRkpuydDyi0

http://www.youtube.com/watch?v=JYZgMxkpHWg

Co o tym sądzicie? Warto tego spróbować?
Ma ktoś z was zamontowane to w swojej Hance?

Pozdrawiam :)

maciu$
04-11-13, 00:59
Kolejny zbędny, nic nie dający gadżet. Bo bezsensowne lanie benzyny w wydech jest zdrowsze dla silnika i jego osprzętu (głównie turbin) niż standardowe odcięcie.... Na pewno.
Poza tym wydaje mi się, że funkcję strzelanie z wydechu na procedurze startu dałoby się zrobić na seryjnym kompie, bez żadnych dodatowych diwajsów.

Seba27
07-11-13, 11:16
Poza tym wydaje mi się, że funkcję strzelanie z wydechu na procedurze startu dałoby się zrobić na seryjnym kompie, bez żadnych dodatowych diwajsów.

Tez mi sie tak wydaje - ale zastanawia mnie jak?
Masz kolego jakies pomysly?
- procedure juz mam a box za 700zl jakos mi zbedny :)

Gieffcio
07-11-13, 11:34
W sumie Dewajs dobry na jakies auto pokazowe ale na codzien faktycznie nie bardzo :) Mysle że dobry przelot, kolektor, strojenie i możliwe:) NApewno nie tak jak na tych filmikach ale napewno wieksz satysfakcja bez tego bedzie :)

SIMBA
26-11-15, 11:22
Cześć,

aby nie zakładać nowego tematu, odświeżę nieco kotleta. Chciałbym uzyskać efekt strzelania z wydechu u siebie, najlepiej przy zmianie biegów oczywiście z marchewką ;). Pacjent to EK4 VTI B16A2, dolot AEM + stożek, lekki zamach, kolektor z EK9, wydech pełen przelot 2,25. Mimo kręcenia do odcinki nie uzyskuję takiego efektu, ale czasem przy schodzeniu w ww. sytuacji z obrotów puści bąka bez marchewy. W czasie jazdy rzadko po odpuszczeniu gazu i lekkim muśnięciu słyszę głuche pierdnięcie / tąpnięcie no nie wiem jak to nazwać. Czy marchewa jest wtedy to ciężko stwierdzić, bo jak wspomniałem - nieczęsto się to zdarza i ktoś musiałby cały czas za mną jeździć, by coś zaobserwować :D. Do rzeczy - czy da się OEMowy komputer zmodyfikować w taki sposób, by marchewa towarzyszyła zmianie biegów? Wgranie jakiejś mapy dodatkowej i przełączanie między mapą "cywilną" a bardziej rasową? Jaki jest koszt takiej zabawy, jeśli nie chcę kupować Bee Rev Limiter'a i gdzie to wykonać w Kotlinie Kłodzkiej?

qureku.
26-11-15, 11:32
Przelać trochę mapę przy odcięciu, ale to żeby miało ręce i nogi, to trzeba wystroić

SIMBA
26-11-15, 12:08
to wychodzi na to, że cena wyjdzie podobna, jak w przypadku montażu Beer Rev Limiter'a. Ale opcja chyba lepsza. Dzięki ;).

Furious
26-11-15, 13:04
No samym wzbogaceniem mieszanki to takiego efektu nie uzyskamy. Cały sęk w tym że Beer odcina tylko zapłon, a dalej podaje paliwo.
Crome czy Hondata tego nie potrafi, chyba można przez Neptune lub EMU.

Matt_Btw
26-11-15, 13:11
Jak wyżej, z tym że seryjna głowica poszłaby na spacer po kilku strzałach na Bee-R.

SIMBA
26-11-15, 13:21
Dzięki, Panowie ;). Zatem Bee-R zdyskwalifikowany. Swoją drogą jakiś taki nienaturalny dla mnie jest. Jeżdżąc odnoszę wrażenie, że w gruncie rzeczy niewiele trzeba by taki efekt osiągnąć. Pytanie tylko, w którym kierunku się udać, by miało to sens? Tylko nie turbo, jeszcze nie teraz i nie wiem czy w ogóle w tym silniku ;)