PDA

Zobacz pełną wersję : Amorki gwintowane TA + sprezyny eibach pro kit?



marcinkovsky
31-10-13, 11:02
Siema.
Chcialbym troche zwiekszyc komfort w moim eg. Teraz mam gwint TA skrecony na maxa na dol. Chcialbym zmienic same springi, na eibachy.

I teraz pytania:
1. Czy sprezyny eibach pro kit podejdą mi na te amorki gwintowane?
2. Jeśli tak, to na jaką wysokośc miałbym skręcic pierścienie gwintu, zeby zachowac obnizenie eibachów czyli te -35mm?
3. Czy sprezyny zachowają swoje parametry miękkości przy dodatkowym "scisnięciu" ich amorkami gwintowanymi?

lozek
31-10-13, 11:16
nie podejdą, sprawdzałem. Poza tym nie rozumiem co Ty chcesz stworzyć. Sprężyny w tym gwincie są miękkie jak kisiel. Jest POZORNIE twardy (na nierównościach itd), ale to twardość amora a nie sprężyn.

DoSeR
31-10-13, 11:16
Przy wymianie sprężyn i tak pewnie wyjmowałbyś cały gwint. Dlatego według mnie szybszą i lepszą opcją byłoby kupno zdrowych seryjnych amorów (kwestia 100-150zł) i wrzucenie na to eibachów. IMO szybciej i wygodniej.

Sese87
31-10-13, 11:23
jeździłem już na TA, teraz mam OEM amory + springi z zestawu koni 1130 i jest o niebo lepiej, komfortowo, stabilnie na nierównościach.
Oczywiście mówię o Ferio.

marcinkovsky
31-10-13, 12:11
Poza tym nie rozumiem co Ty chcesz stworzyć. Sprężyny w tym gwincie są miękkie jak kisiel. Jest POZORNIE twardy (na nierównościach itd), ale to twardość amora a nie sprężyn.
Wg mnie jest twardo. Może nie samo wbicie sprezyny co odbicie. Czyli mowisz, ze to amortyzator jest taki twardy?


No to teraz idąc dalej: Czy zestaw OEM amor + eibach, pojezdzi długo bezawaryjnie? Slyszalem ze taki komplet wytrzymuje ok 15 tys km.

lozek
01-11-13, 16:17
napisałem, że zawieszenie jest pozornie twarde dlatego, że na nierównosciach zdaje Ci się, że beton a na zakrętach ryzujesz asfalt lusterkami - Tardy amor bardzo miękka sprężyna.

oem amor czy jakikolwiek zamiennik serii z eibachem będzie okropnie miękki i nie polecam - miałem u siebie, ta spręzyna nadaje się tylko do bardzo twardego amora (takiego z regulacją twardości itd). Oem amor połącz z weitec'iem lub H&Rrem. NIe będzie twardo, nie będzie miękko - będzie sztywno, fajnie i od razu odczujesz zmiane na plus w prowadzeniu ;)

Wszystko pisze z doświadczenia :D miałem:
OEM amor + Eibach -> gwint MTS -> KYB excel-G + springi H&R -> amory MTS z regulacją na frezach jak koni + H&R