Zobacz pełną wersję : czy wszystkie silniki w VIII gen maja i-vtec?
czy silniki 1.4 83KM (chyba fk1) maja rowniez zmienne fazy rozrzadu? i system i-vtec? niewiem czy ten symbol wlasnie oznacza zmienne fazy rozrzadu
czy silniki 1.4 83KM (chyba fk1) maja rowniez zmienne fazy rozrzadu? i system i-vtec? niewiem czy ten symbol wlasnie oznacza zmienne fazy rozrzadu
W przedlifcie 1.4 to było i-DSI z dwoma świecami na cylinder. Dopiero po lificie 1.4 miało zmienne fazy rozrządu czyli właśnie i-VTEC
czyli po lifcie juz nie ma dwoch swiec na cylinder?co wogole daja te dwie swiece na cylinder i co wogole oznacza i-DSI?
W przedlifcie 1.4 to było i-DSI z dwoma świecami na cylinder. Dopiero po lificie 1.4 miało zmienne fazy rozrządu czyli właśnie i-VTEC
czyli po lifcie juz nie ma dwoch swiec na cylinder?co wogole daja te dwie swiece na cylinder i co wogole oznacza i-DSI?
Two different valvetrains are present on this engine series. The L12A, L13A, and one of the L15A varieties use (Japanese: i-DSI), or “intelligent Dual & Sequential Ignition”. This setup utilizes 2 spark plugs per cylinder. They fire at different intervals during the combustion process to achieve a more complete burn of the gasoline. This process allows the engine to have more power while keeping fuel consumption low thanks to the better utilization of gasoline. Emissions are also reduced. The i-DSI engines have a 2 valves per cylinder design and a modest redline of only 6000 rpm, but reach maximum torque at mid-range rpm, allowing for decent performance without having to rev the engine at high speeds.
Zgadza się, w wersji z VTEC nie ma już po dwie świece na cylinder
musialem sie wspomoc translatorem,bardzo dziekuje :o
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.