Zobacz pełną wersję : uszczelka pod głowicę D13B2
Witam.
Muszę kupić uszczelkę pod głowicę, oczywiście oryginalną w ASO i w związku z tym mam pytanie. Czy uszczelka do D13 powinna być metalowa? Kupował ktos z Was ostatnio i pamięta jaka była?
Proponuję założyć uszczelkę d16z6, napewno będziesz zadowolony :P i trochę stopień sprężania podbijesz :aloha:
Ja u siebie mam metalową. Więc chyba taka powinna być ale jeszcze niech jakiś znawca tematu odpowie.
Jogal z tego co wiem, również z Twojego postu to ta do z6 ma troche inny kształt, czy to nie przeszkadza i nie padnie mi za pare tysięcy km? Kurde juz raz kupiłem nieoryginalną uszczelkę i teraz nie chce powtarzać tego błędu.
Może i inny kształt ma, ale w niczym to nie przeszkadza, nie wiem czy pamiętasz takiego czerwonego civica 4g co jeździł kiedyś z nami. Teraz siedzi w nim uszczelka z d16z6 i kolega nie narzeka nic nie cieknie. Po tym zabiegu bankowo nie mam szans z nim w wyścigach, niestety autko zmieniło kierowce i kolega nie ogarnia jeszcze autka. Szczerze polecam tą uszczelkę, koszt ok 250 zł... Nie wiem jak to jest ale ja też mam metalową uszczelkę a nic w autku nie było grzebane, wielu kolegów też pisze że w d13 ma metalowe uszczelki...
Zamowilem tą od z6, zobaczymy. Ale w sumie jeśli głowica pasuje i można robić d13z6 to czemu uszczelka ma nie hulać. a zawsze jest lepsza bo metalowa...pzdr
czy to nie przeszkadza i nie padnie mi za pare tysięcy km? Kurde juz raz kupiłem nieoryginalną uszczelkę i teraz nie chce powtarzać tego błędu.
jak kupisz oryginał to raczej spora pewnośc, że nie padnie....
Na mnie właśnie nadeszła pora. Wysłałem ojca by zamówił uszczelkę, oczywiście upierając się przy tej do D16 (ojciec rzeczoznawca i marudził). I tutaj moje małe pytanie - czy będzie potrzebna jakakolwiek rzeźba żeby ją założyć?
Na jakimś rysunku widziałem, że są prawie identyczne, tu nic o tym nie piszecie, ale jakieś wątpliwości są... w końcu to inna pojemność.
edit : 200zł O.o
też posiadam uszczelke z z6 i z tego co sie orientuje nie trzeba nic rzezbic. idealnie pasuje.
Dzięki za potwierdzenie Skoti! uszczelka będzie jutro, wymiana też.
Proponuje kupić uszczelkę z civica VI gen np d14 lub d16y8. Tak samo są metalowe, chyba nawet nieco cieńsze a co najważeniejsze sa tańsze bo kosztują ok 150 zł w ASO.
Już jest zaklepana ta z d16z6. 200zł ubędzie z portfela, ale czego się nie robi z miłości? :rolleyes:
witam dolacze sie do tematu osobiscie mam zalozona uszczelke od d16y8 i pasuje i bangla jak trzeba i zero grzebania :) pozdrawim:)
Oryginalna uszczelke pod glowice mozna dostac tylko w ASO, czy gdzies jeszcze? Ile kosztuje uszczelka do D15Z3? No i ogolne koszty wymiany uszczelki. Czyli robocizna, itd. Ile trzeba liczyc?
odemie chcieli za wymiane i planowanie glowicy z moimi czesciami 400zl. Za uszczelkie w ASO do silnika d16y7 dalem 172zł
uszczelka 180zł + wymiana i planowanie 300zł, ale nie o to mi teraz chodzi...
Mianowicie po wymianie autko na niskich biegach takie jakby trochę bardziej zamulone jest. Odrobinę, ale czuć różnicę... Do tego czasem muszę dobre 5 sekund pokręcić rozrusznikiem żeby zaskoczyła. Na regulowaniu zaworów nie byłem, bo powiedzieli, że po 1000 kmów mam się zgłosić. Tak chyba nie powinno być prawda? Chodzi mi w sumie o oba te objawy... czy wyregulowane zaworki poprawią sytuację?
Musisz sprawdzić rozrząd (bo pewnie Ci go źle załozyli), a jesli nie rozrząd to napewno nie ustawiali ci zapłonu no i teraz jest troszke opóźniony. Jedź ustaw te zawory to przy okazji skontrolujesz ustawienie rozrzadu i koniecznie ustaw zapłon.
Na mnie właśnie nadeszła pora. Wysłałem ojca by zamówił uszczelkę, oczywiście upierając się przy tej do D16 (ojciec rzeczoznawca i marudził). I tutaj moje małe pytanie - czy będzie potrzebna jakakolwiek rzeźba żeby ją założyć?
Na jakimś rysunku widziałem, że są prawie identyczne, tu nic o tym nie piszecie, ale jakieś wątpliwości są... w końcu to inna pojemność.
edit : 200zł O.o
pojemnosc rozni sie tylko skokiem tloka nie srednica
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.