Zobacz pełną wersję : Po raz kolejny samodiagnostyka
Witam
Mam ostatnio trochę problemu z moją Hondą i chciałem zrobić samodiagnostykę i tak trochę wziąłem się za czytanie :)
Ale jeszcze chciał bym sie upewnić jak to zrobić dobrze od początku do końca :)
Honda Civc
97R r. 5D i 1.4 D14a7 MB2.
I tak znalazłem złączę a przynajmiej mi sie tak wydaje bo są 2
http://img34.imageshack.us/img34/8519/p7po.jpg
http://img443.imageshack.us/img443/1780/nkvd.jpg
Według instrukcji która znalazłem:
1) Włączam zapłon
spinam tą małą wtyczkę ??? i na desce auta powinna zacząć migać kontrolka abs tak ???
Kody błędów mogę zaleśc tu :
http://hondy.republika.pl/samdiag.html
Mam jeszcze prośbę o jakiś odnośnik gdzie będę mógł znaleźć sposób na kasowanie błędów jak by sie pojawiły :)
Z góry dzięki za poradę i proszę o wyrozumiałość :)
Pierdylion razy było. Wpisz sobie samodiagnostyka w wyszukiwarce i się dowiesz.
Po jaka cholerę nowy temat zakładać....
Wiem
Przecież nie chce instrukcji tylko powiedzenie ze dobrze to chce zrobić po znalazłem te pierdylion materiałów !! ale nigdzie nie ma tego od początku do konca w wersji łopatologicznej :)
Ciężko odpisać ze po prostu tak dobrze ! przecież od tego jest forum żeby pytać !!
Po za tym mike , podaj mi choć jeden temat na tym forum z instrukcją do mojej wersji hondy bo ja na szukajce nie znalazłem :)
Wiem
Przecież nie chce instrukcji tylko powiedzenie ze dobrze to chce zrobić po znalazłem te pierdylion materiałów !! ale nigdzie nie ma tego od początku do konca w wersji łopatologicznej :)
Ciężko odpisać ze po prostu tak dobrze ! przecież od tego jest forum żeby pytać !!
Po za tym mike , podaj mi choć jeden temat na tym forum z instrukcją do mojej wersji hondy bo ja na szukajce nie znalazłem :)
1. Źle to robisz, najpierw zworka, potem stacyjkę przekręcasz - ale oczywiście to wiesz, bo znalazłeś te 100 postów o których napisał Ci Mike i to doczytałeś :)
2. do każdej hondy w tym dziale pasuje ta sama instrukcja
Podłączę się pod temat.
U mnie po włożeniu zworki w kostkę i przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje. Znaczy standardowo po przkereęceniu kluczyka się zapala i pali się cały czas. tak samo jest po zwarciu kostki...
Co to może być?
;2109598']1. Źle to robisz, najpierw zworka, potem stacyjkę przekręcasz - ale oczywiście to wiesz, bo znalazłeś te 100 postów o których napisał Ci Mike i to doczytałeś :)
2. do każdej hondy w tym dziale pasuje ta sama instrukcja
Dzięki wielkie takie opowiedzieć oczekiwałem , nie nie doczytałem i własnie dla tego chciałem napisać tego posta :) wole zapytać sety raz niż coś spie*** :)
I jeszcze opis :)
Mostkuje pokazaną wyżej wtyczkę samodiagnostyki i problem :( dioda silnika sie zaświeca ale nie mruga tak jak tu poniżej tylko ciągle świeci co źle robię ???
http://www.youtube.com/watch?v=AMe9bfUXLwU
Mostkuje pokazaną wyżej wtyczkę samodiagnostyki i problem :( dioda silnika sie zaświeca ale nie mruga tak jak tu poniżej tylko ciągle świeci co źle robię ???
http://www.youtube.com/watch?v=AMe9bfUXLwU
Poprzecinaj troche kabli pod maska to zacznie mrugac ;)
Jak swieci znaczy ze nie ma bledow
A check ci sie swieci normalnie? - bez zworki?
Jak nie to szukasz wiatru w polu albo patrzysz na nie ta kontrolke co trzeba jesli szukasz klopotow z ABSem odczytujesz kody z diody ABSu - po zwarciu tej samej kostki
EDIT:
Dodam ze lista Fault Kodow ABSu jest inna :)
A check ci sie swieci normalnie? - bez zworki?
Nie check nie świec bez zworki .
Czyli co mam nie mam błędów mam idealną hanie i tylko sobie szukam :) zrobie tak jak radził mi ktoś mądrzejszy :) Pogłośnij sobie radio jak ci stuka i se nie szukaj .
Dzięki wszystkim za odpowiedz :)
Czy mi sie wydawalo czy mrugala ci dioda ABSu??
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.