brales
29-10-13, 09:29
Witam
Jestem przed swapem k seria do 6 gen coupe, zamierzałem wszystko robić na sankach od eg z tego względu, że silnik jest bardziej cofnięty ale ostatnio szukałem np maglownicy do 5 gen i ciężko było znaleźć jakąś w przyzwoitym stanie, stąd zacząłem się zastanawiać czy późniejsze problemy ze znalezieniem części są warte tego cofnięcia silnika i lepszego rozkładu mas. Pytanie do was ma ktoś pojęcie jak bardzo zyska się rozkładzie mas przy montażu na wózku z 5 gen w porównaniu do tego z 6 gena na maksymalnym cofnieciu w tył. Nie mam zupełnie porównania jak prowadzi się auto z tymi dwoma opcjami... auto ma być na ulicę, taki szybki DD
Jestem przed swapem k seria do 6 gen coupe, zamierzałem wszystko robić na sankach od eg z tego względu, że silnik jest bardziej cofnięty ale ostatnio szukałem np maglownicy do 5 gen i ciężko było znaleźć jakąś w przyzwoitym stanie, stąd zacząłem się zastanawiać czy późniejsze problemy ze znalezieniem części są warte tego cofnięcia silnika i lepszego rozkładu mas. Pytanie do was ma ktoś pojęcie jak bardzo zyska się rozkładzie mas przy montażu na wózku z 5 gen w porównaniu do tego z 6 gena na maksymalnym cofnieciu w tył. Nie mam zupełnie porównania jak prowadzi się auto z tymi dwoma opcjami... auto ma być na ulicę, taki szybki DD