PDA

Zobacz pełną wersję : Jak Podniesc moc w Hondzie Civic 1.4 90km.? np do 115km.?



Mytek
28-10-13, 20:59
witam chcialbym podniesc moc w swojej hondzie, myslalem o swapie 1.8 vti ale troche drogo to wychodzi. wiec zaczelem myslec w ta strone ze moze ktos mi doradzi i powie ze sie jakos da ulepszyc co nieco i by wyszlo okolo 115 km w mojej hondzie. ma ktos jakis pomysl.?

probestic
28-10-13, 21:02
Takich tematów jest na forum milion pińcet sto dziewińcet ... a teraz milion pińcet sto dziewińcet jeden ;)

Syszka
28-10-13, 21:03
Wszystko zależy od ilości kasy jaka możesz włożyć, choć i tak powiedza ,że to nie oplacalne.Pytanie do czego Ci auto jest potrzebne?:-)

bObOrObOl
28-10-13, 21:06
Ja bym zapodał magnetyzer.

Seba27
28-10-13, 21:09
Ja bym zapodał magnetyzer.

I ceramizer i zalal Shell Nitro 99+

Mytek
28-10-13, 21:16
co to jest dokladnie ten magnetyzer. i ceramizer.? wytlumacz ktos

Syszka
28-10-13, 21:18
co to jest dokladnie ten magnetyzer. i ceramizer.? wytlumacz ktos

Nie mam słów: -)

Mytek
28-10-13, 21:19
a co niewolno wiedziec co to jest czy jak.? jedni wiedza drudzy nie.? chcialbym sie dowiedziec to cos zlego tej

probestic
28-10-13, 21:19
Nie mam słów: -)

O, i wytłumaczył ... :D

Mytek
28-10-13, 21:20
piszesz zeby doradzic jakos czy sie nasmiewac... bo juz cie nierozumiem Syszka....

raczas
28-10-13, 21:21
magnetyzer plus chip nitro molekularny ale to już gruby hajs by był no i tłoki by trzeba było zmienić ;)

Syszka
28-10-13, 21:22
magnetyzer plus chip nitro molekularny ale to już gruby hajs by był no i tłoki by trzeba było zmienić ;)

Ale 150+

Poll
28-10-13, 21:24
MAgnetyzer to taki microchip (pl: mikroczip), który podnosi moc około 10 KM non VTEC i 20 KM VTEC. Połączony szeregowo daje przyrost nxKM gdzie n to liczba urządzeń. Równolegle podłączony daje przyrost mocy 1,23x n x KM + przyrost momentu obrotowego. Ceramizer to taka substancja która zapycha kanały w silniku i powoduje wzrost ciśnienia w układzie i w ten sposób więcej mocy. Liczy się jak dla siłowników pole powierzchni tłoka x cisnienie co daje siłę, a to przeliczasz na moment. Czyli z D14A8 wystarczają już 2 magnetyzery i z litr ceramizera. Wtedy masz te 115 KM. Ale trzeba uważać na ceramizer bo czasami odrywają się kluski i wtedy rośnie moc i np. jedziesz 50 km/h ti odpada klusek i wtedy przyśpiesza do 70 km/h.

A tak na poważnie to poczytaj forum i zobacz ile hajsu trzeba wpakować na 110 KM. Tyle wiedzy jest, ale co tam.

Raczas: Na tłoki wichrowate, podkręcane? Ponoć na 2 magnetyzery nie trzeba.

Syszka
28-10-13, 21:24
piszesz zeby doradzic jakos czy sie nasmiewac... bo juz cie nierozumiem Syszka....

Nie naśmiewam się, ale ani magnetyzer ani ceramizer Ci mocy nie da.

A tak na poważnie to spuść olej i wlej ceramizer podobno dziala,magnetyzer bajka na mniejsze spalanie

Poll
28-10-13, 21:28
Nie naśmiewam się, ale ani magnetyzer ani ceramizer Ci mocy nie da.

Co Ty wiesz o podnoszeniu mocy... Tłoki zkute, zwichrowane, podkręcane i dolot z przedmuchów i idzie jak strzała apacha.

Syszka
28-10-13, 21:31
Co Ty wiesz o podnoszeniu mocy... Tłoki zkute, zwichrowane, podkręcane i dolot z przedmuchów i idzie jak strzała apacha.

No to robimy mody:-)

Seba27
28-10-13, 21:31
Powiem tak - ja za silnik d16z6 + remont + wydech + dolot + stronenie wydalem tyle co za SWAP b18c4...
(Czyli ponad 5000)
I uzyskalem nieco ponad 140KM :)

EDIT:

Ale chlopaki tu kusza magnetyzerami- cheba sie skusze ;)

Wlodek
28-10-13, 21:35
Niech da mu do odcinki na każdym biegu i najlepiej dolot do tego to się "poczuje" jakby miał te 115 KM :D:D:D:D

Gibbon
28-10-13, 21:36
Panowie natłukliście kretyńskich postów a nic do tematu nie wnieśliście. Takich "niekumatych" jak założyciel wątku jest na pewno więcej i pierwsze co po wpisaniu "jak podnieść moc w hondzie 1.4" wyskoczy to właśnie ten temat, ktoś kto go przeczyta i na pewno zniechęci się do korzystania i szukania na forum jak zobaczy wasze wypowiedzi. Żarty, żartami ale mogliście chociaż wrzucić jakiś link gościowi, żeby coś poczytał - każdy kiedyś zaczynał.

Teraz do sedna. Absolutną podstawą będzie odetkanie Hondy, zmiana dolotu (koniecznie z doprowadzeniem zimnego powietrza, inaczej nie ma to sensu), zmiana kolektora wydechowego (można owinąć taśmą, żeby ograniczyć wydalanie ciepła w komorze) i zmiana wydechu (z głową, nie można wpakować rur o średnicy 3" i trzeba to zrobić porządnie, nie na podstawie tłumików z allegro za 100zł - całość na pewno nie będzie kosztowała 500zł więc musisz się liczyć z kosztami jeśli chcesz to robić). Dalej myślę, że nie ma sensu się bawić, po tych zabiegach odczujesz poprawę ale widać, że nie masz w sobie zacięcia, żeby bawić się poważniejszymi rzeczami ;) Pamiętaj, że jeśli zdecydujesz się coś robić to od początku musisz to robić porządnie, nie zyskasz 25KM za 200zł.

kamilrojek
28-10-13, 21:36
witam chcialbym podniesc moc w swojej hondzie, myslalem o swapie 1.8 vti ale troche drogo to wychodzi. wiec zaczelem myslec w ta strone ze moze ktos mi doradzi i powie ze sie jakos da ulepszyc co nieco i by wyszlo okolo 115 km w mojej hondzie. ma ktos jakis pomysl.?

Skoro chcesz 115km to kup d15z8.

Wlodek
28-10-13, 21:40
Teraz do sedna. Absolutną podstawą będzie odetkanie Hondy, zmiana dolotu (koniecznie z doprowadzeniem zimnego powietrza, inaczej nie ma to sensu), zmiana kolektora wydechowego (można owinąć taśmą, żeby ograniczyć wydalanie ciepła w komorze) i zmiana wydechu (z głową, nie można wpakować rur o średnicy 3" i trzeba to zrobić porządnie, nie na podstawie tłumików z allegro za 100zł - całość na pewno nie będzie kosztowała 500zł więc musisz się liczyć z kosztami jeśli chcesz to robić). Dalej myślę, że nie ma sensu się bawić, po tych zabiegach odczujesz poprawę ale widać, że nie masz w sobie zacięcia, żeby bawić się poważniejszymi rzeczami ;) Pamiętaj, że jeśli zdecydujesz się coś robić to od początku musisz to robić porządnie, nie zyskasz 25KM za 200zł.

Bez porządnego strojenia i tak to niewiele da ;]

probestic
28-10-13, 21:42
Panowie natłukliście kretyńskich postów

Jaki temat, takie posty. Bądźmy szczerzy. Sorry.



i pierwsze co po wpisaniu "jak podnieść moc w hondzie 1.4" wyskoczy to właśnie ten temat, ktoś kto go przeczyta i na pewno zniechęci się do korzystania i szukania na forum jak zobaczy wasze wypowiedzi. Żarty, żartami ale mogliście chociaż wrzucić jakiś link gościowi, żeby coś poczytał - każdy kiedyś zaczynał.

Żaden to argument. Takich tematów jest 30 stron, ale przecież szukać się nie chcę ... kto ma dziś czas na takie poważne zajęcie, nie ? W końcu czas to pieniądz.

raczas
28-10-13, 22:23
a jakie mają być posty do takiego tematu jak nie kretyńskie ?
tematów milion projektów na forum jest jeszcze więcej, szukajka nie boli
pozdrawiam ;)

webi80
29-10-13, 10:40
Chyba najbardziej opłacalne będzie kupienie d15 lub d16b2 za 800 zł. Za dolot i wydech zabulisz na bank więcej a 115 KM nie uzyskasz.

Wysyłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2

Seba27
29-10-13, 10:46
Chyba najbardziej opłacalne będzie kupienie d15 lub d16b2 za 800 zł. Za dolot i wydech zabulisz na bank więcej a 115 KM nie uzyskasz.

Wysyłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2

Ale dolot i wydech jak i magnetyzer zalozy sobie sam a ze SWAPem wnioskujac po postach bedzie trudniej

webi80
29-10-13, 11:36
Ale dolot i wydech jak i magnetyzer zalozy sobie sam a ze SWAPem wnioskujac po postach bedzie trudniej

No tak ale za cenę dobrego doloto-wydechu ma silnik wraz kosztami swapu i te upragnione 115 kucy

Wysyłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2

bObOrObOl
29-10-13, 12:49
A za chwilę po swapie powstanie temat "jak wydobyć 140KM z 1.5" :P
Przypominam, że Mytek myślał też o swapie na B18.

Krawiec
29-10-13, 13:35
znalazłem kiedyś wątek na tym forum, gdzie koleś montował po kolei różne party do 1,4 i opisywał jakie są wrażenia, przyrosty/ spadki mocy. Wszystko było pięknie opisane, ze zdjęciami - niestety znalazłem ten wątek tylko raz i mimo wielu kolejnych prób już nie znalazłem :)

Mytek
29-10-13, 14:29
panowie z waszych odpowiedzi.,., wywnioskowalem ze chyba poczekam jeszcze troche czasu, uzbieram siano i zrobie swapa na B18., 169KM W 1.8 BEDZIE NAPEWNO WYSTARCZAJACE.! bedzie napewno troche zabawy z przekladaniem ale trudno jakos dam rade,. dzieki wszystkim za propozycje.!

MikeFoto
29-10-13, 15:09
MAgnetyzer to taki microchip (pl: mikroczip), który podnosi moc około 10 KM non VTEC i 20 KM VTEC. Połączony szeregowo daje przyrost nxKM gdzie n to liczba urządzeń. Równolegle podłączony daje przyrost mocy 1,23x n x KM + przyrost momentu obrotowego. Ceramizer to taka substancja która zapycha kanały w silniku i powoduje wzrost ciśnienia w układzie i w ten sposób więcej mocy. Liczy się jak dla siłowników pole powierzchni tłoka x cisnienie co daje siłę, a to przeliczasz na moment. Czyli z D14A8 wystarczają już 2 magnetyzery i z litr ceramizera. Wtedy masz te 115 KM. Ale trzeba uważać na ceramizer bo czasami odrywają się kluski i wtedy rośnie moc i np. jedziesz 50 km/h ti odpada klusek i wtedy przyśpiesza do 70 km/h.

Zdradził sekrety zaawansowanego tjuningu!!

xante
01-11-13, 13:53
Zamieszczone przez Poll
MAgnetyzer to taki microchip (pl: mikroczip), który podnosi moc około 10 KM non VTEC i 20 KM VTEC. Połączony szeregowo daje przyrost nxKM gdzie n to liczba urządzeń. Równolegle podłączony daje przyrost mocy 1,23x n x KM + przyrost momentu obrotowego. Ceramizer to taka substancja która zapycha kanały w silniku i powoduje wzrost ciśnienia w układzie i w ten sposób więcej mocy. Liczy się jak dla siłowników pole powierzchni tłoka x cisnienie co daje siłę, a to przeliczasz na moment. Czyli z D14A8 wystarczają już 2 magnetyzery i z litr ceramizera. Wtedy masz te 115 KM. Ale trzeba uważać na ceramizer bo czasami odrywają się kluski i wtedy rośnie moc i np. jedziesz 50 km/h ti odpada klusek i wtedy przyśpiesza do 70 km/h.
Zdradził sekrety zaawansowanego tjuningu!!


jedno się tylko nasuwa -> http://www.youtube.com/watch?v=McaV4Ua-QMA

gwarantuje że po 2-3 miesiącach zaczniesz dłubać B18 bo mocy będzie za mało:) znam to z autopsji:) Proponuje od razu j-serię pakować:)