Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Ciśnienie w układzie chłodzenia, korek chłodnicy



kamilrojek
22-10-13, 20:08
Witam. Ostatnio wymieniałem chłodnice i korek chłodnicy. Sprawa ma się tak że silnik po rozgrzaniu i puszczeniu pełnego obiegu utrzymuje temperaturę. Nic się nie grzeje, chłodnica ciepła. Ale wydaje mi się że mam problem z korkiem ponieważ do zbiorniczka wyrównawczego przez 20 minut pracy poleciały może 4 KROPLE płynu (wężyk zamiast do zbiorniczka wsadziłem do szklanki ). Węże od chłodnicy są twarde, nawet bardzo twarde tak jakby było w nich duże ciśnienie. Nawet jak je ściskam z całej siły to korek nie puszcza płynu do zbiorniczka. Dodam że chłodnica zalana pod korek. Tak chyba nie ma być? U was jak wygląda sprawa?

Szczur[R]
23-10-13, 11:16
Twarde to pojęcie względne. Muszą być nieco twardsze, ale znowu nie jak beton.
Korek masz masz 0.9 bara ? Który konkretnie silnik ?

krystof1994
23-10-13, 11:28
Sprawdź drożność tego wężyka.

kamilrojek
23-10-13, 21:27
Wężyk drożny. Korek mam 1.1, silnik d15z8. Może chłodnica rozszczelniona bo dziś zauważyłem kropelki płynu na obudowie wentylatora? Niby nowa ale wiadomo jak to dziś z jakością.

probestic
23-10-13, 21:32
Wężyk drożny. Korek mam 1.1, silnik d15z8. Może chłodnica rozszczelniona bo dziś zauważyłem kropelki płynu na obudowie wentylatora? Niby nowa ale wiadomo jak to dziś z jakością.

U kumpla tani zamiennik z allegro wytrzymał ...5 miesięcy :] a potem zaczął puszczać dosłownie punkt za punktem.

Poll
24-10-13, 10:15
Kolego jest tak, ze jak sie nie nagrzeje naprawde konkretnie to nie puscic plynu. Ja np robiac odcinek na rozgrzanym 15 km, ale z predkoscia 90 i bez korkow nie mam plynu puszczonego, bo chlodnica wtedy ogarnia. A po miescie mniej km i wiecej sie grzeje i puszcza, bo nie ma pedu powietrza. Wez tak pojezdzij i nagrzej mocno bardzo. Jak nie pusci to korek, albo chlodnica dupna.