Anioleq
22-10-13, 16:10
Witam nazywam się Marcin stałem się szczęśliwym posiadaczem Hondy Civic 1.5i Kat 90km Vtec-E.
Zapalał mi się cały czas kontrolka Check Engine więc zrobiłem samodiagnostyke okazało się, że mam błąd 48. jak w temacie. Z tego co czytałem wszyscy twierdzą że to sonda lecz moim zdaniem to zupełnie co innego niż sonda ponieważ nie mam żadnych objawów uszkodzonej sondy tzn.
spalanie około 10l gazu na 100km po mieście więc moim zdaniem przyzwoicie dodatkowo nie szarpie ani nic tylko czasami wpada w dziwne drgania przy utrzymywaniu tej samej prędkości poza tym wszystko w najlepszym porządku no chyba że liczyć tę wkurzającą żółtą diodę :P
Wcześniej samochód strasznie mi się dusił i nie miał mocy więc wszyscy by na pewno mówili że to sonda ale nie to była cewka drodzy Panowie wiem bo zupełnie mi siadła i musiałem wymienić więc obalam wasz mit o kodzie błędu 48 dotyczącym sondy.
Pytanie brzmi gdzie jest ten czujnik liniowy przepływu powietrza (gdzieś za pompą???) jak to naprawić. Czy może być to powiązane, że kiepsko działa mi ogrzewanie czy kiepskie ogrzewanie to tylko termostat a czujnik liniowy odpowiada tylko za powietrze do silnika???
Z góry dziękuje i pozdrawiam ( przepraszam że założyłem nowy temat ale w poprzednich nie znalazłem żadnych konkretów tylko jakieś pierdoły o sondzie a sonda to błędy 1 i 41 o ile się nie mylę)
Zapalał mi się cały czas kontrolka Check Engine więc zrobiłem samodiagnostyke okazało się, że mam błąd 48. jak w temacie. Z tego co czytałem wszyscy twierdzą że to sonda lecz moim zdaniem to zupełnie co innego niż sonda ponieważ nie mam żadnych objawów uszkodzonej sondy tzn.
spalanie około 10l gazu na 100km po mieście więc moim zdaniem przyzwoicie dodatkowo nie szarpie ani nic tylko czasami wpada w dziwne drgania przy utrzymywaniu tej samej prędkości poza tym wszystko w najlepszym porządku no chyba że liczyć tę wkurzającą żółtą diodę :P
Wcześniej samochód strasznie mi się dusił i nie miał mocy więc wszyscy by na pewno mówili że to sonda ale nie to była cewka drodzy Panowie wiem bo zupełnie mi siadła i musiałem wymienić więc obalam wasz mit o kodzie błędu 48 dotyczącym sondy.
Pytanie brzmi gdzie jest ten czujnik liniowy przepływu powietrza (gdzieś za pompą???) jak to naprawić. Czy może być to powiązane, że kiepsko działa mi ogrzewanie czy kiepskie ogrzewanie to tylko termostat a czujnik liniowy odpowiada tylko za powietrze do silnika???
Z góry dziękuje i pozdrawiam ( przepraszam że założyłem nowy temat ale w poprzednich nie znalazłem żadnych konkretów tylko jakieś pierdoły o sondzie a sonda to błędy 1 i 41 o ile się nie mylę)