FaziRBK
15-10-13, 00:19
Witam jak w temacie,
Mam mały problem po swapie, obecnie mam w budzie ej9 h22 i wszystko ładnie, ale wyskakuje mi błąd 21 na dwóch ecu p28 z mapą h22 i p13 seryjnym z h22 oba oczywiście obd1.
Nawet po resecie i nie odpalaniu auta a tylko przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu ecu zawsze wyrzuca ten błąd. Masy itd są ok, moje pytanie brzmi czy przypadkiem nie trzeba zmostkować pinów a4 i d6?. Niestety samego zaworu czy się załącza nie jestem w stanie sprawdzić ze względu na brak wydechu.
Może ktoś miał podobny przypadek albo zna solucję, żeby rozwiązać ten problem.
Mam mały problem po swapie, obecnie mam w budzie ej9 h22 i wszystko ładnie, ale wyskakuje mi błąd 21 na dwóch ecu p28 z mapą h22 i p13 seryjnym z h22 oba oczywiście obd1.
Nawet po resecie i nie odpalaniu auta a tylko przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu ecu zawsze wyrzuca ten błąd. Masy itd są ok, moje pytanie brzmi czy przypadkiem nie trzeba zmostkować pinów a4 i d6?. Niestety samego zaworu czy się załącza nie jestem w stanie sprawdzić ze względu na brak wydechu.
Może ktoś miał podobny przypadek albo zna solucję, żeby rozwiązać ten problem.