Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : d15b7 mine me d16z6 LPG?!



leigimas
14-10-13, 22:36
Witam
Na wiosne przymierzam sie do dodatnia troche mocy do mojej d15b7 i pomyslalem o mine me na d16z6 wiem co potrzebuje, tylko teraz kwestia kosztorysu, mogłbym prosić o pomoc w wycenie czesci

-D16Z6 głowica (włączając pokrywę rozdzielacza, pokrywę zaworów, świece/przewody, wiązka VTEC, itp.)
-D16Z6 albo D16Y8 uszczelka głowicy
-P28 ECU
-D16Z6 pasek rozrządu
-Świece i przewody dla przełącznika ciśnienia oleju VTEC


-D16Z6 kolektor ssący
-D16Z6 kolektor wydechowy
*Jeśli usuniesz swoje kolektory upewnij się, że masz nowe uszczelki

-pompa wodna
-świece (EX D16Y8)
-przewody WN
-pokrywa zaworów
-pokrywa rozdzielacza i rotor

Teraz kolejne pytanie jak to bedzie chodziło na LPG, ma ktoś, są jakieś problemy, ryzyko.
Jeśli nie mine me to jaki inny sposób na dodanie vteca do d15b7?

RPK
14-10-13, 22:41
koszty to sobie popatrz w gieldzie co po ile chodzilo i dodaj :) a co do lpg to ciezko powiedziec bo nie wiemy jaka masz generacje lpg czy sekwencja czy np.2gen + blos

reaktor
14-10-13, 22:42
p28 200
głowica koło 350
pasek 60
uszczelka 150
świece 40



kolektor dolot -200
wydechowy -150


powinieneś jeszcze doliczyć regeneracje głowicy
skoro juz jest zdjęta żeby sie po poł roku nie okazało ze np. zaczeły puszczac uszczelniacze



co do LPG to eksploatacja nie rożni sie w zasadzie od PB pod warunkiem ze jest to dobra instalacja założona przez fachowca
co czyni to dosyc droga imprezą

leigimas
14-10-13, 22:45
nie mam sekwencji niestety jest to 2g przełączając sie automatycznie po nagrzaniu silnika do pewnej temperatury i przekroczeniu 2,5tys, blos nie posiadam, myslalem o blosie ale dużo to daje, jest jakas roznica?

jezeli chodzi o lpg jest zakladany przez poprzedniego wlasciciela w 2010r i nie ma z nia najmniejszych problemów, gaz zakladany był w pozadnym warsztacie a nie gdzies w stodole.

reaktor
14-10-13, 22:51
bez sekwencji to nei ma sensu raczej

RPK
14-10-13, 22:58
czego nie ma sensu ?? jak ktos zrobi dobrze z glowa i ma pojecie jak wyregulowac to chyba bedzie ok sam zamierzam na nowy sezon cos takiego robic u siebie , co do blosa to jest roznica i to spora bo przeciez pozbywasz sie tej zwezki z dolotu

reaktor
14-10-13, 23:02
nie ma to sensu bo mocy raczej od tego nie przybędzie

RPK
14-10-13, 23:06
przybyc nie przybedzie ale wroci to normalnego stanu bo zwezka z dolotu zniknie i odmuli nawet pb

reaktor
14-10-13, 23:09
w sensie
założenie z6 z gazem 2giej generacji

nie sadze zeby taki setup wypluł więcej nic 90 KM

leigimas
14-10-13, 23:11
jakiego blosa polecacie i jaki jego koszt?

piroman
14-10-13, 23:23
na mikserze nie ma sensu, na blosie juz lepiej, ale najlepiej sekwencja...
blos jest jeden, różni się co najwyżej wielkością slita, ale standardowy jest wystarczający,
ceny to sobie wpisz w alledrogo i popatrz...

PIMPEK_EJ2
15-10-13, 09:07
Zmień najpierw lpg na sekwencje, wystarczy prosty kit stag 4 najlepiej z lepszymi wtryskami, valteki sobie odpuść:) Samo wywalenie zwężki z dolotu da troche koni. W sensie że będzie miał normalną moc!

artek0903
15-10-13, 15:46
tutaj masz wykres mojego byłego d15b7 z głowicą d16z6, kolektor wydechowy chińczyk, dolotowy seria b7, siedziała tam instalka gazowa 2 generacji z mikserem w dolocie. były robione 2 pomiary - pierwszy z dolotem z mikserem gazowym, drugi na gołej przepustnicy bez dolotu. jeśli chodzi o 1 opcję to zysk względem serii bez gazu to jakieś 5km. Jeśli chcesz zostać przy tej instalacji to odpuść jakiekolwiek dłubanie, nie ma to sensu

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=4175cd8b5ad7e441

leigimas
23-10-13, 20:58
powiedzmy ze zrobie sobie mine me na moim silniku w lpg zmienie tylko blosa i dobrze go wyreguluje wiem ze na lpg nic mi nie da ale na pb95 chyba bedzie wszytsko normalnie. chce miec vteca w swojej Hondzie i na lpg ma byc eco jak jest taka potrzeba a vtec potrzebny tylko na PB do jazdy dla czystej przyjemnosci, to ma sens? :)

reaktor
23-10-13, 21:16
nie bardzo

zabulisz majtek a efekt będzie mizerny

p.s dobrze wyregulowany blos to troche taki oxymoron szczególnie w kontekście pracy z z6 dedykowanego pod wielopunkt anie gazo-gażnik

leigimas
23-10-13, 21:25
dowiadywałem sie ile przemiana na sekwencje to wychodzi ok 2 tys wiec nie warto. Wiec ciezko bedzie uzyskaz vteca w mojej Hondzie.

PIMPEK_EJ2
30-10-13, 20:55
2 tysiące?? Przecież masz już gaz założony? Kup jakiegoś minikita typu stag 4 albo 4gasII i jedz do jakiegoś gazownika żeby to ogarnął.Ewentualnie jak masz jakieś pojęcie montuj sam:)

reaktor
30-10-13, 21:08
oprócz butli i ew przewodów to chyba nic sie nie nadaje do staga
wiec poza formalnościami to chyab niewiele zmienia ze juz ma gaz

PIMPEK_EJ2
30-10-13, 22:25
Masz racje:) Butla i przewody zostają. Kupuje sobie takiego kita montuje i ma tanio i moc jakąś normalną!A że gaz już w dowodzie to się nie musi niczym przejmować:)

Edit:

Dla mnie bez sensu jest wkładanie czapki z vtec-a do podciśnienia....