Zobacz pełną wersję : Swap D15B2/D16Z6
Witam wszystkich...
Tematów tego typu było już sporo ale nie wyczytałem tego co chciałbym wiedzieć...
- jestem w trakcie kupna silnika D16Z6 wraz z kompletna wiązka, całym osprzętem itp... jeżdziło to ze skrzynia automatyczną.
Jeżeli silnik D16Z6 będzie juz w komorze silnika to czy?
- skrzynia z D13B2 (S20) bedzie pasowała z tym silnikiem bez problemu?
- czy skrzynie S20 z D13B2 z 95r (o krótszych przełożeniach) miały inne oznaczenie niż ich starsze odpowiedniki z przed 95r?
Oprócz tego w planach jest zmiana przełożeń 3 i 4 z crx-a - czy też występowały jakieś różne skrzynie i z jakiej skrzyni najlepiej(kod) założyć?
Z góry dziękuje za konkretne odpowiedzi i sugestie...
skolopendra
03-03-08, 19:01
ale nie wyczytałem tego co chciałbym wiedzieć...
to bardzo zle szukałeś więc sie wysil i :szukaj: :szukaj: :szukaj:
np
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=8823
i wiele innych
No własnie... to czytałem lecz po kilku przemysleniach wyszło na to że skrzynie z D13b2 i D15B2 sa prawie identyczne tj. maja takie same przełożenia poszczególych biegów a różnią sie przełożeniem głównym...
- czy w takim wypadku moge zostawić swoja starą skrzynie do D15B2 i i wymienić w niej 3 i 4ke z crx-a, ponieważ nie wiem czy jest w takiem razie sens kupować skrzynie od D13B2
Dodam tylko że oczekuje lepszego przyspieszemia, a v-max jest na drugim miejscu.
No właśnie w przełożeniu głównym pies jest pogrzebany. Zamiast 3 i 4 z CRX poszukaj przełożenia z D16Z6 lub D13B2, albo całej skrzyni. A jak będzie mało to wtedy hybryda, ale podejrzewam, że to już nic nie zmieni, bo na 3 będzie burn out, a to na poprawę przyśpieszenia korzystnie nie wpłynie.
Zamiast 3 i 4 z CRX poszukaj przełożenia z D16Z6 lub D13B2
?? zupelnie nie tak jak byc powinno, 3 i 4 to jest podstawa do skrzyni a nie to przelozenie 4,4 na ktora sie jakas moda zrobila, pozatym skrzyani d16z6 ma takie same przelozenie jak d15b2 i wiekszosc d13 tak samo, pozatym zestopniowanie biegow w d13 i d15b2 bedzie takei same niezaleznie od przelozenia a to jest glowny problem. Kupno skrzyni z d13 celem tuningu skrzyni z d15b2 to glupota szkoda kasy tymabrdziej ze mozna trafic taka sama skrzynie... roznica na 3 wloznej do skrzyni d15b2 bedzie dwarazy wieksza niz ta po wloznie przeloznei 4,4 a na czwartym biegu 3 razy wieksza i co najwazniejsze biegi sa rozsadnie postopniowane a nie jak w seri ze mamy stosunkowie krotkie 2 i niepotrzebnie wydluzone 3 i 4 zreszta pozniej honda sama zmienila to zle zestopniowanie i dawal dluzsze dwojki zeby tymsamym skrocic czas jazdy na 3
ale podejrzewam, że to już nic nie zmieni, bo na 3 będzie burn out
przy 300 koniach moze i bedzie, na przyspiesznei wolnossacej d seri taka 3 wplynie bardzo dobrze zereszta na jakas nei masakrycznie doladowana tak samo a nawet na mocno doladowana wplynei dobrze tylko trzeba jakies inne fd dac ;)
. Kupno skrzyni z d13 celem tuningu skrzyni z d15b2 to glupota szkoda kasy tymabrdziej ze mozna trafic taka sama skrzynie... roznica na 3 wloznej do skrzyni d15b2 bedzie dwarazy wieksza niz ta po wloznie przeloznei 4,4 a na czwartym biegu 3 razy wieksza i co najwazniejsze biegi sa rozsadnie postopniowane a nie jak w seri ze mamy stosunkowie krotkie 2 i niepotrzebnie wydluzone 3 i 4
-czyli Radzisz nie bawić sie w kupno S20 z D13B2 lecz zostawić starą z D15B2 i zmienic tylko 3 i 4ke z cerki...
pszukaj bo gdzies na forum byłe dwie skrzynie(hybrydy) do sprzedania, jedna z fd 4,25 a druga z 4,4.. obie z 3i4 z crxa, sam mam taką skrzynkę(opcja z 4.4.. ) i jestem naprawde zadowolony, róznica miedzy 4,4.. a 4,25 jest taka ze autko lepiej ci sie wkręca i zbiera od dołu, wciszkasz pedał i "wyrywasz" do przodu, a nie po prostu jedziesz
Dobrze Ci rem pisze a tak p.s. jedna z tych skrzyn juz ma nowego wlasciciela :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.