Zobacz pełną wersję : D13B2 problem podczas przyspieszania EG3
Witam
Mam maly problem prawdopodobnie z gaznikiem w mojej hondzie, mianowicie podczas nacisniecia do oporu pedalu gazu wskakuje ok 1s zamulka po czym daje kopa, powinno byc to troche inaczej jak u mojego brata w identycznym silniku, u niego jest kop a zamulki prawie nie ma.
Czyscilem gorna czesc gaznika poniewaz nie miala wolnych obrotow, ale problem z przyspieszeniem sie nie poprawil, co robic?
Dodam ze modyfikacja przepustnicy jest zrobiona, odblokowana druga gardziel i podcisnienie zrobione na pelne otwarcie. Nie posiada katalizatora, zawor EACV tez byl czyszczony, reszta jest stock.
CaliforniaKid
13-10-13, 15:19
Ja miałem też muła w zakresie 1000-3500rpm i mi pomaga co jakiś czas ręczne otwarcie obu przepustnic i przelecenie kompresorem. (uwaga na oczy, chlapie benzyną)
Mysle ze to moze byc zawalony gaznik strasznie a mianowicie dolna jego czesc, wszystko bylo zasniedziale jak tylko zdjalem pokrywe powietrza, wyczyscilem i nasmarowalem sprezynki, a takze przeczyscilem gorna czesc, do dolnej sie nie dotykalem poniewaz nie mam dluzszej nasadki zeby odkrecic gaznik od kolektora ssacego, tak to bym wyjal i przeczyscil caly, a przydalby sie schemat co czyscic zeby bylo dobrze, jak ktos dysponuje to bardzo bym prosil o zdjecie z zaznaczonymi elementami i na co uwazac
Dzieki @CaliforniaKid za info, przetestuje :)
CaliforniaKid
13-10-13, 15:47
Też sam byłbym zainteresowany takim schematem, są schematy całego gaźnika ale przydałoby się how to. Jogal jest w tym temacie kozak z tego co wiem. Ja przypuszczam, że i u Ciebie i u mnie rozchodzi się o brudne obie dysze wolnych i wysokich obrotów.
Jezeli mozna cokolwiek zrobic domowym sposobem to oczywiscie to bede robil :P ja nawet lozyska wymienialem u brata w garazu na podworku :P
Ale wracajac do tematu to brakuje mi klucza, ale jak go tylko kupie to zrobie co musze i sprobuje udokumentowac na zdjeciach co i jak czyscilem o ile to pomoze :)
kup sobie taki środek CARB SPRAY, zdejmij górną pokrywkę gaźnika (możesz jeszcze wypalić paliwo z gaźnika przytrzymując pływak w pozycji zamkniętej aby nie dostawało się paliwo i potem popsikać we wszystkie możliwe dziury i dysze w gaźniku.
Ile ten srodek kosztuje i gdzie go mozna kupic?
W sklepach motoryzacyjnych takie coś dostaniesz:
http://www.autokosmetyki.pl/stp-carb-spray-preparat-do-czyszczenia-gaznika,p506.html?manufacturers_id=52
Ok, to wystarczy spryskac tym gaznik i wszystkie jego szczelinki i zakamarki od srodka i powinno sie poprawic? Czy lepiej wykrecic gaznik i czyscic "na stole" ze tak powiem?
Może to coś pomoże:
http://imageshack.us/a/img23/8782/g7x1.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/23/g7x1.jpg/)
Za dziurę w przyśpieszeniu może odpowiadać lewe powietrze albo zapchany element 40, czyli to:
http://imageshack.us/a/img812/7096/oth8.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/812/oth8.jpg/)
Kurcze, nie moge pobrac tych zdjec, da rade jakies odnosniki do nich bo nic nie widac, wszystko rozmazane
Poradzilem sobie z linkami juz mam zdjecia :)
I Love Civic
14-10-13, 19:08
Brat, kup sobię nową honde i będzie po problemie ^^
Oj braciszku Twoja hania identyko co moja a moja ma problemy... Ale napewno ich nie bedzie bo sobie zrobie, a Ty bez mojej pomocy nie dasz sam rady :)
Dziekuje za schemat budowy gaznika oraz fotke tej dyszy, jutro biore sie za gaznik, jeszcze tylko kupie ten preparat do czyszczenia i sprawdze jak wszystko bedzie dzialac.
Panowie, dziekuje serdecznie za pomoc przy problemie, kupilem preparat, rozkrecilem gaznik i problem podczas przyspieszania zniknal :D
Mozna zamknac temat
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.