Zobacz pełną wersję : Gwitn AP
Witam . Posiadam Honde 6gen, 98r Hatchback i jakoś 3 miesiące zakupiłem sobie gwint MTS i jestem niezadowolony z obniżenia auta ponieważ autko jest obniżone na maxa z przodu a i tak mam możliwość włożenia palca między błotnikiem a kołem auto stoi na 15/195/50 , a chodzi mi o to ze niektórzy wkładają gwint AP z 4gen do 6gen czym te gwint się różni jest większy zakres obniżania czy jak . jak by ktoś miał zdjecie gwintu AP z 4gen i z 6gen był bym wdzięczny . i jeszcze jedno jakie przeróbki trzeba zrobić żeby ten gwint włożyć :)
masz za chude palce :cool:
Gibcio - taki kapeć raczej nie pozwoli Ci osiągnąć tego, czego oczekujesz, IMO fela też rozmiar za tycia :)
i jeszcze jedno jakie przeróbki trzeba zrobić żeby ten gwint włożyć
Przeróbek żadnych - jeśli oczywiście kupisz gwint do Twojego modelu :)
Saiti, kolego, przeczytałes całego posta kolegi Gibcio :) ?Pytał jakie przeróbki przy wstawianiu gwintu od 4 do 6 gena.
napewno widełki do przeróbki. tylko stawia się pytanie czy jeśli gwint Ap z 4 gena to widełki ten muszą być z gwintu Ap lecz dedykowanego pod 6 gen czy idzie to jakoś inaczej obejść?
Kupujesz widelki z IV gen i tyle.
Cześć,
GIBCIO jak chcesz mieć dobre obniżenie to nawet się nie zastanawiaj i zakładaj gwint z 4 gen. Obniżyć można bardzo dużo.
Wszyscy piszą kupić widełki z 4 gen... bla bla bla
Mi tez tak doradzili, więc kupiłem te widełki. Okazało się, że dół jest za wąski i nie da się zamontować.Tutaj masz zdjęcie:
http://imageshack.us/scaled/medium/823/08cr.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/823/08cr.jpg/)
Po lewo: z 6 gen
Po prawo: z 4 gen
Więc zobacz, że na dole z 4 gen są za wąskie, żeby u nas założyć. Mi dorobił tulejkę tokarz ( z 42mm na 38mm, czyli tulejka o grubości 4mm) i jest wszystko super.
prestoneg3
15-10-13, 22:18
u mnie dedykowany do 6g gwint ap wygląda tak (mniej więcej połowa skali)
http://img853.imageshack.us/img853/9282/vh1x.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/853/vh1x.jpg/)
jeszcze troszkę siadł bo foto od razu po montażu
nikesonmyfeet
15-10-13, 22:33
To może ja się podczepie, bo też jestem zaraz po montażu i mam dwa pytania. Po pierwsze, ile mniej więcej siada ten gwint jeszcze po ułożeniu i ile mnie więcej czasu/km to zajmuje?
Dwa, jak wiadomo civic (mam wrażenie, że 6 gen w szczegołności...) jest koślawy i strona kierowcy leży bardziej niż pasażera. Czy po tym jak zawias się ułoży niweluje się w jakimś stopniu czy trzeba kręcić gwintem? Teraz mam ustawiony tak, że przednia lewa opona trochę chowa się w nadkole, za to po prawej stronie między błotnik a opone idzie paluch wsadzić. Na serii też była różnica ale jakoś mniej mi się w oczu rzucała :P
prestoneg3
15-10-13, 22:40
mi ustawili nie wiem jak ale jest równo , prześwitu nie mierzyłem ale na oko z 1cm siadło ,chyba ze do nie gwint tylko tuleje sie ułożyły bo wstawiałem od razu cały kpl z olkusza
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.