PDA

Zobacz pełną wersję : Błąd od 71 do 74



snakes
06-10-13, 18:43
Witam
wczoraj rano jadę do roboty i po odpaleniu zapalił sie check,po pracy odpalam i wszystko ok(nie pali się)
dziś podobnie rano znów check, póżniej sprawdziłem koło południa i pali się dalej
po samodiagnostyce wyskoczyły błędy 71,72,73,74 , odłączyłem klemę ,po ponownym podłączeniu check sie nie pali
i pytanko: tabela błedów kończy się na 48, czy ktoś wie czego dotyczą błędy j/w?
Pozdrawiam

nikog0
07-10-13, 18:47
Przetłumacz sobie http://www.zealautowerks.com/ecu_codes.html
Nie podałeś kodu silnika ani rocznika, najpewniej jest to Cylinder 1,2,3,4 Misfire or a Random Misfire. Przerwy w cyklu pracy cylindów. Kiedy zmieniałeś kable WN, świece zaołonowe, lub zagądałeś do kopułki i palca rozdzielacza aparatu zapłonowego?

snakes
07-10-13, 19:01
dzięki, tak te błędy to przerwa w zapłonie na cylindry
świece wymieniałem 2 miesiące temu i ...polecono i wymienić kable,ale jakoś tak wyszło:p. ale teraz muszę się tym zająć
a kółeczko kupione?

nikog0
07-10-13, 19:07
A widzisz :) ja pomykam jeszcze na oryginalnych kablach WN. Jak będziesz zmieniał kable WN to pomyśl dokładnie jakie kupisz i poszukaj, bo róznie piszą, zalecają oryginalne NGK, ale koszt to ponoć ok 250-300 plnów, a z zamiennikami różnie wychodzi. Myśle że jak kable zmienisz to problem powinien ustąpić, odkręć też sobie aparat zapłonowy (tylko uważaj na śrubki, mi się jedna kiedy urwała przy odkęcaniu, bo są bardzo delikatne) i przetrzyj nalot, który jest na stykach w kopułce, zobacz czy nie ma tam rdzy (koledze skądś się tam woda zbierała i miał całe zardzewiałe).
P.S. Kółko kupie w weenend bo narazie nie mam czasu jeździć za nim, a jak nie wyrobie się to na allegro w nast tygodniu, dzięki za pamięć ;)