lukasz9
06-10-13, 18:07
Witam.
Jestem tutaj nowy bo dopiero tydzień temu kupiłem moją honde EJ9 2000r 1.4 90km d14z2 i nie wiem czy temat jest w odpowiednim dziale jak nie z góry przepraszam. Tematem mojego problemu jest brak iskry po wymianie rozrządu. rozrząd wymieniony prawidłowo lecz z małą komplikacją ponieważ śruba mocująca alternator ukręciła się w bloku lecz trochę wystawała nakręciłem nakrętkę i zaspawałem śrubę udało się ją wtedy wykręcić. oczywiste ze przed spawaniem odłączyłem akumulator. Czy jest prawdopodobieństwo że prąd ze spawarki spalił cewkę lub moduł? jak robiłem samo diagnostykę to kontrolka mignęła 9 razy.
Jestem tutaj nowy bo dopiero tydzień temu kupiłem moją honde EJ9 2000r 1.4 90km d14z2 i nie wiem czy temat jest w odpowiednim dziale jak nie z góry przepraszam. Tematem mojego problemu jest brak iskry po wymianie rozrządu. rozrząd wymieniony prawidłowo lecz z małą komplikacją ponieważ śruba mocująca alternator ukręciła się w bloku lecz trochę wystawała nakręciłem nakrętkę i zaspawałem śrubę udało się ją wtedy wykręcić. oczywiste ze przed spawaniem odłączyłem akumulator. Czy jest prawdopodobieństwo że prąd ze spawarki spalił cewkę lub moduł? jak robiłem samo diagnostykę to kontrolka mignęła 9 razy.